,,No tak Rone, to je hloupý nápad,'' stěžoval si Harry, zatímco společně, právě se zmiňovaným zrzečkem, kráčeli na jejich středeční hodinu, co měli mít s paní praktikantkou Krrabelovou. Hermiona už ve třídě zřejmě byla, protože když odcházeli z oběda, tak už tam nebyla. Ve skutečnosti na obědě ani nebyla a šla místo něj do knihovny, protože prostě Hermiona.
,,Tss..můj nápad je skvělý!'' pyšnil se Ron a nechápavých pohledů mířených od Harryho na něj, si nevšímal.
,,Kolikrát ti mám říkat, že je to ta největší blbost, co si vůbec dokázal vypustit z úst?!'' kroutil hlavou tmavovlasý nebelvír.
,,Jaká blbost? Bude to super, věř mi!'' poplácal svého kamaráda po rameni Ron a vesele vstoupil do třídy. A aby už nemusel poslouchat další řeči na jeho skvělý plán, ihned se od Harryho odpojil a zamířil ke stolu, kde seděl se svými parťáky.
,,Jestli se jí na to fakt zeptáš...'' nedokončil Harry a následně jen pokrčil rameny a vydal se ke svému stolu, od kterého se na něj z dálky už uculovala Pansy. Ano, Pansy. Teda ne, že by Draco na Harryho nenápadně nemrkl a neusmál se, ale Pansy na něj zírala až moc okatě a to se mu vůbec nelíbilo, cestou uvažoval, nad čím asi zmijozelka přemýšlí. Od Theodorovi oslavy narozenin s ní pořádně nemluvil. Vlastně ani s Dracem ne, ale během úterý a dneška pár slov prohodili a Draco se Harryho zeptal, jestli by se nemohli po škole sejít, ale jelikož má Harry dneska famfrpálový trénink, tak mu navrhl, jestli by nechtěl přijít potom, až trénink skončí a Draco souhlasil.
Harry by klidně ještě i dál přemýšlel, jak by asi jejich setkání mohlo probíhat, kdyby jej nevyrušily slova Pansy.
,,Nad čím přemýšlíš, showmane?'' ušklíbla se Pansy, když si zelenooký chlapec sedal na své místo, kde pokaždé sedával.
,,Jsem Harry, to už by sis moha konečně zapamatovat,'' řekl Harry unuděně a podepřel si levou rukou svou hlavu. Pansy na něj jen vyplázla jazyk.
,,A jak se vlastně máš?'' zeptala se poté zvědavá (zlá) zmijozelka.
,,Zatím se mám dobře, ale jestli Ron, po příchodu praktikantky, otevře tu svou hubu, tak už to tak dobré nebude, to mi věřte.'' Zamračil se Harry a přes třídu vrhl pohled na jeho zrzavého (natvrdlého) kamaráda a probodl jej pohledem.
,,Cože?'' připojil se do rozhovoru Draco a také se podíval na Rona a mohl tak vidět, jak se zrzek usmívá a dychtivě sleduje dveře, ze kterých po zazvonění vždy praktikantka vychází.
Harry se otočil zpátky a podíval se na Draca. ,,No, uvidíš, ale počítám s tím, že bude každý souhlasit se mnou, že to, co má Ron v plánu, je totální blbost a kravina, absolutně nechápu, kde na to přišel,'' zakroutil hlavou Harry a opřel se o svou židli.
Draco pozvedl své obočí a podíval se na Pasny, ta jen pokrčila rameny a otočila se za zvukem otevíraní dveří.
Do třídy vešla s úsměvem praktikantka Samantha Krrabelová a přešla ke svému stolu, na něj si položila své věci a vzhlédla ke třídě.
,,Dobrý den, milá třído, můžete se posadit,'' pokynula žákům a sama se posadila na roh svého stolu. Rozhlédla se a hned si všimla, jak nedočkavě Ron mává svou rukou nad hlavou, ve snaze být vyvolán.
,,Ano, pane Weasley?'' pobídla jej praktikantka stále s úsměvem na tváři. To, že se Harry po vyvolání svého kamaráda Krrabelovou, mračil ještě víc, určitě netřeba zmiňovat.
,,Já bych měl na vás takový dotaz, zároveň s prosbou,'' uculoval se Ron.
,,Sem s tím..''
,,Jde o to...no jak jste nám zadala ten úkol s tím oblečením, tak mě napadlo, že zřejmě moc neformálních akcí, zde na hradě, pořádat moc nebudeme, že?'' zeptal se nebelvírský chlapec.
,,To máte pravdu, nebudeme, budou z velké částí převažovat formální události, proč se ptáte?'' odpověděla Samantha.
,,No mě totiž napadlo...'' začal Ron. ,,Že bychom mohli jednu takovou neformální akci uspořádat,'' usmíval se zrzeček.
,,A to jakou?'' zeptala se zájmem praktikantka a nadzvedla své obočí.
Ron se nadech a poté řekl: ,,Pyžamovou párty.''
Celá třída si svého spolužáka prohlíželo, jako by mu přeskočilo, což Harry říkal od začátku, a poté se začali všichni smát. Praktikantce taky cukaly koutky, ale vlastně jí to vůbec nepřipadalo jako špatný nápad.
,,To je velice zajímavý a dobrý nápad!'' podpořila jeho slova praktikantka.
,,To snad nemyslíte vážně?!'' rozkřikl se Harry a vylétl do stoje. Poté si uvědomil, že to asi nebylo moc taktní, tak se posadil a s o dost klidnějším hlasem zopakoval svou předchozí větu.
,,Proč bych to neměla myslet vážně, pane Pottere?'' zeptala se svého studenta Samantha.
,,Třeba proto, protože je to naprostá kravina?'' pokrčil rameny Harry a někteří ve třídě se ušklíbli.
,,Ale no tak Pottere, všechny určitě moc zajímá, jaké má vyvolený pyžamo.'' Mrkla na nebelvíra Pansy a rozesmála se. Praktikantka si jen rukou zakryla svou pusu, aby si ostatní nevšimli, že jí to také přišlo vtipné.
,,Haha.'' Odfrkl si tmavovlasý chlapec a poté se znovu podíval na praktikantku.
,,Vy to opravdu chcete udělat? Není to povinné, že ne?'' zeptal se Harry a v duchu doufal, že alespoň v tom k němu bude Merlin shovívavý.
,,Tak zrovna pro vás, pane Pottere, to povinné je,'' usmála se ironicky praktikantka.
,Tak ty budeš Snape v převleku.' Pozdychl si Harry a dál už argumentovat nehodlal.
,,A co když spím jen ve spodním prádle?'' zajímal se Dean a třída vyprskla smíchy.
,,Zajímavá poznámka, pane Thomasi,'' zamyslela se Samantha a posunula si své brýle na nose výš. Sesedla ze svého stolu a rozešla se po třídě.
,,Myslím, že tu pyžamovou párty uspořádáme příští týden v pátek, tudíž budete mít dostatečné množství času si popřípadě nějaké to pyžamo koupit, nicméně hádám, že většina kluků spí tak jak vy, tudíž vám bude stačit, když budete mít alespoň tepláky či nějaké kraťasy. Párty bude jen pro váš ročník samozřejmě, takže proč se omezovat?'' zeptala se a rozhlédla se po třídě. Ostatní na ní jen s údivem zírali.
,,No tak, nemyslete si, že já jsem nebyla ve vašem věku, takže kdo jsem, abych vám to zakazovala? Já tam s vámi nebudu, takže dozor vám bude dělat pouze pan Weasley, jako organizátor.'' Mrkla a zasmála se na třídu, poté se otočila na Rona. ,,Což samozřejmě znamená, že si to zařídíte sám, pane Weasley či vám popřípadě může někdo pomoct a jestli nemáte lepší místo na konání, můžete to zorganizovat tady, zbytek je, ale na vás.''
,,Paráda!'' zaradoval se Ron a na Harryho před celou třídu vyplázl jazyk. Harry na to zareagoval jen vztyčeným prostředníčkem.
,,Pět bodů z Nebelvíru, pane Pottere, za to nevhodné gesto.'' Mlaskla praktikantka a přešla znovu ke svému stolu.
,,To si ještě odskáčeš.'' Naznačil Harry svému debilnímu kamarádovi a uraženě si zkřížil ruce na hrudi.
,,A teď už pokračujeme dále,'' vybídla třídu praktikantka a pokračovala dále v tématu, které minulou hodinu začali.
_
_
_
Ahojte! Vítám vás u další kapitoly, doufám, že se vám líbila. O:)
Chci vám moc poděkovat, na příběhu mám už přes 2.6K přečtení a přes 450★, což je neuvěřitelné, když jsem začínala, s něčím takovým jsem vůbec nepočítala, takže vám MOC děkuju. ♡
Pěkný den a zdárek u příští kapitoly! ♡
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
Hayran KurguPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...