38. Kapitola - Zachránce

2.9K 270 45
                                    

,,Kde máme pana Pottera?'' zeptala se praktikantka Krrabelová své třídy, na pondělní hodině ,Zásad společenského chování'.

,,No ano Malfoyi, kde máme Pottera?'' zeptal se na stejnou otázku Terry, když ve třídě zavládlo ticho a nikdo neodpovídal. Terry moc dobře věděl, kde Harry je. Teda nevěděl, kde přesně je, ale že s tím má co společného Malfoy, věděl na sto procent.

Draco nad jeho otázkou pokrčil rameny a dále jen nevzrušeně seděl a pozoroval Krrabelovou.

,,Vy snad víte, kde se pan Potter nahází, pane Malfoyi?'' zeptala se praktikantka se zdviženým obočím a zkřížila si ruce na hrudi.

Blonďák zavrtěl hlavou a dal si pod stolem nohu přes nohu.

,,Ale jasně, že ví!'' nevydržel to už Boot, vyskočil ze židle a ukázal na něj prstem. ,,Moc dobře! Měli jsme s Harrym jít po snídani za Prýtovou a heleme se, Harry nedorazil ani tam ani na žádnou jinou hodinu dneska, to je náhoda, co?''

,,Merline, sedni si,'' zamručela Millicent a stáhla ho na židli. ,,Nikdo tady na tvé vylévání srdíčka není zvědavej.''

Většina lidí v místnosti se nad její poznámkou uchechtla, Pansy ji poslala vztyčené palce nahoru a Seamus si s ní chtěl dát placáka, ale na to jen Millicent rázně zakroutila hlavou a tak si musel Seamus plácnout sám se sebou.

Krrabelová se na stůl číslo jedna zamračila a poté svůj pohled zase upřela na Draca.

,,Řeknete mi k tomu něco, pane Malfoyi?''

,,Nemám co,'' pokrčil rameny blonďák a poposedl na židli.

,,A kam jste tedy ráno s panem Potterem odběhli?'' zeptala se a opřela se o katedru.

,,Cože?'' zamračil se blonďák a otočil se na Rona, který jen pokrčil rameny na znamení, že neví, odkud by to mohla vědět.

,,No ano, já vás viděla, dneska jsem do Bradavic dorazila dříve, neboť na tom Halloweenském večírku budou i mladší žáci z Krůvalu a Krásnovůlek, takže--''

,,A co starší?!'' vyhrkl Ron a když si uvědomil, jak přehnaně reagoval, s klidem se opřel do židle a natočil hlavu na stranu. ,,Tedy, starší žáci nedorazí?''

,,S největší pravděpodobností ne, snad jen nějací zástupci vyšších ročníků, abychom na ty malé nemuseli celý večer dohlížet jen my,'' zasmála se Samantha.

,,No ale to není to, co jsem chtěla říct,'' pokračovala, když se dosmála, ,,to, co jsem chtěla říct bylo, že jsem dorazila dříve, abychom s paní učitelkou Prýtovou probrali podrobnosti a proto mě velice zajímá, kde se pan Potter nachází, když s tím má pomáhat.''

Draco na to nijak nereagoval a dále mlčel. Vlastně ani nevěděl, co by na to měl říct, že prostě nechce, aby Boot byl s Harrym o samotě? Že má strach, že by na Harryho Boot něco zkoušel? Jo, to by říct mohl, protože je to vlastně pravda, Merlin ví, jak by to tehdy dopadlo, kdyby na Theově oslavně do Harryho nenarazil a oni pak spolu neskončili u něj v pokoji. Ale raději jen dál seděl a mlčel.

,,Dobře, takže po hodině tady zůstanete a promluvíme si,'' usmála se praktikantka na Draca a postavila se za katedru.

,,No paráda,'' odfrkl si Draco a opřel se lokty o stůl.

,,A se mnou si promluvit nechcete?'' zeptal se Blaise a nasadil svůj velmi svůdný výraz.

,,Měla bych?'' otočila se na něj s překvapením v obličeji Samantha.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat