19. Kapitola - Nápad

4.4K 323 47
                                    

Bylo pondělí a Draco s Pansy právě společně vycházeli ze třídy, kde měli dnešní poslední hodinu s praktikantkou Krrabelovou.

Po týdnu její nepřítomnosti společně uzavřeli kapitolu ,Výrazy obličeje a ovládání těla' a přešli na novou s názvem ,Oblečení'.

Většina třídy na ni při zmínce téhle kapitoly vyvalila oči a nechápali, co se jim tím snažila praktikantka naznačit. To se jako oblékají jako šupáci nebo co?! Když si praktikantka všimla jejich výrazů (v tomhle oboru je jako ryba ve vodě, takže hned věděla, co se děje a v čem je problém!) tak se pustila do vysvětlování. Draco její řeč moc neposlouchal (protože se Harry zase tak pitomě usmíval a od toho prostě nemohl odtrhnou oči) ale z toho, co pochytil pochopil, že jde o to, že to, co si do společnosti oblečete, je taky dost zásadní, hlavně proto, že ne všude se opravdu budou hodit rifle a tričko. Ale naopak jsou i akce či jiné události, kde v obleku neuspějete a naopak se hodí něco více pohodového, ale na tyhle setkání se Draco nechystal, protože to není něco, co by byl jeho šálek kávy.

Nic méně tentokrát dostali za úkol, aby si ve skupince zašli na nákup. Ano, opravdu na nákup. Prostě aby si šli společně vybrat nějaké oblečení a hlavně ten, kdo dává větší přednost formálnímu, jako jsou košile a kalhoty, tak aby se zaměřil spíše na to neformální a naopak.

Proto se po opuštění třídy netvářil Draco moc nadšeně, neměl v plánu chodit přece v teplácích! Na spaní je sice má, ale to je vlastně pod peřinou a nikdo, kromě jeho spolubydlících ho v nich neviděl a teď se má před Potterem promenádovat v tričku a teplácích? Co když se mu v nich nebude líbit? Což bylo s jistotou dost možné, protože ani on sám se v nich nelíbil, ale spát v kalhotách není zrovna příjemné, to už věděl.

,No jooo, za to Harry si bude zkoušet košile a kravatky!' vztekal se Draco. ,,To není fér!'' křikl teď už nahlas, což jeho kamarádku, po sobotním večeru již známou jako slečna ZZ, vytrhlo z přemýšlení.

,,Co není fér?'' zeptala se Pansy a podívala se na blonďáka.

,,Celá tahle..věc.'' rozhodil Draco naštvaně rukama. Vlastně ani nevěděl, proč a na koho je naštvaný, jestli na praktikantku, protože jim zadala tenhle stupidní úkol a nebo jestli na Harryho, protože on bude jisto jistě vypadat neodolatelně a on tam bude jak..jak...no jak Harry v triku. Teda ne, že by to Harrymu v tričku neslušelo, ale o dost lépe vypadá v košili, co si budeme povídat, hlavně po sobotě, že.

A když už jsme u té soboty, teď si Draco uvědomil, že to, že Harryho políbil, své kamarádce vlastně neřekl. Ano, sice věděla o tom, že spolu byli v jednom pokoji sami, ale to, co se tam dělo, jí vlastně úplně opomněl zmínit. Ani se ho na to, ale nezeptala, takže je dost možné, že si to nějak odvodila, což by dávalo smysl, Pansy v některým případech byla velice bystrá!

,,Slyšíš mě?!'' luskla prsty zmijozelka před blonďákovým obličejem. Tím ho vytrhla tentokrát z jeho vlastních úvah a poté stočil svůj pohled na ni.

,,Ty to víš, že? To, co se dělo v pokoji, když tam byl Harry?'' zeptal se jí.

Pansy ihned pochopila, na co se jí Draco ptá, proto se jen ušklíbla, pokývala hlavou na souhlas a následně promluvila: ,,Vlastně jsem měla v plánu se tě ještě ten večer zeptat, ale přiběhl za mnou nadšený Blaise a všechno mi řekl, byl to celkem podrobný popis, řekla bych.'' zasmála se zmijozelka.

Draco se uchechtl a odvrátil hlavu od své kamarádky. Jo, mělo mu být jasné, že si Blaise pustí hubu na špacír. To si s ním ještě vyřeší později.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat