,,Omlouvám se.''
Terry s sebou polekaně cukl, když se najednou za ním ozval tichý hlas a on tak málem spadl ze židle, neboť se na ní nevědomky houpal.
,,Merline, ty jsi mě vyděsil,'' oddechl si havraspárký chlapec, když spatřil, že se jedná pouze o Rona, který za ním nervózně postával a v obličeji byl celý rudý.
Od toho incidentu ve Velké síni, se Ron Terrymu vyhýbal, neboť mu to přišlo nehorázně trapné a on ani do teď nevěděl, co by přesně měl říct. Vlastně stále pořádně nevěděl, jak se omluvit, ale po dlouhém uvážení došel k závěru, že je to slušnost.
,,Za co se omlouváš?'' zeptal se jej Terry, který se tímhle už dávno nezabýval. Ano, samozřejmě, že jej to tehdy překvapilo, ale měl dost času nad tím přemýšlet a nakonec si řekl, že to nebude řešit, protože co pochopil, Ron někoho měl, takže to udělal ze vzteku na tu osobu. Když je člověk naštvaný, dělá hloupé věci, on sám není jiný.
,,No, vždyť víš,'' podrbal se nebelvírský chlapec na zátylku a šouravým krokem se vydal ke stolu, u kterého Terry seděl a nejspíše se učil. Ve škole jim toho dávali až, až, tudíž se nebylo čemu divit.
,,Tamto? Z toho si nic nedělej, jako by se nestalo,'' zasmál se Terry a uvolnil na stole trochu místa, aby se mohl Ron opřít lokty.
,,Ale je to tak trapné!'' postěžoval si zrzek a zahanbeně schoval tvář do dlaní.
Terry se smíchem jeho ruce stáhl a následně mávl rukou na znamení, ať se tím dále nezabývá.
,,Divím se, že si mě nenahlásil za sexuální obtěžování.''
,,To bych sice mohl, ale to bych se do toho polibku nesměl v průběhu zapojit,'' uchechtl se Terry a tím konečně rozesmál i Rona.
,,Takže v pohodě?'' chtěl se přesto ujistit nebelvír, poněvadž Terry se nakonec zdál jako super kluk a tak s ním nechtěl mít nějaký zbytečný problém.
,,Samozřejmě,'' mrkl na něj Terry a konejšivě jej poplácal po hřbetu ruky, kterou měl položenou na stole.
Ron se potěšeně usmál a následně se zarazil.
,,Co je?'' zeptal se zmateně havraspár, když se na něj Ron už delší dobu beze slova díval a tvářil se zamyšleně.
,,Proč ses takhle nechoval i na začátku?'' podivil se zrzek, neboť když teď srovnával chování Terryho na začátku roku a Terryho chování teď, přišli mu to jako dva rozdílní lidé.
Terry se falešně uchechtl a pokrčil rameny. Sám nevěděl, proč se na začátku choval, jak se choval, ale po poslední návštěvě Prasinek mu došlo, že takhle to dál nejde. Už mu dávno došlo, že to s Harrym nevyjde a i přes to, že to ze začátku bylo spíše jen z hecu a pobavení, tak ho mrzelo, že ho Harry nakonec nechtěl. Ale snad nejvíce ho ve finále mrzelo, že ublížil Zachariášovi, který si to vůbec nezasloužil.
Nic méně, po Halloweenském večírku se rozhodl, že začne znova, úplně od začátku. A ať to bude s kýmkoliv, bude si to užívat, protože tohle je poslední rok tady a to znamená, že si to pořádně užije a nebude si nadále dělat zbytečně nepřátele. Naopak, bude se snažit utužovat vztahy s lidmi, u kterých si to podělal a bude se to snažit napravit.
,,Těžko říct,'' povzdechl si nakonec Terry, ,,ale mohu tě ujistit, že mé chování, jako na začátku roku, se už nebude opakovat.''
,,Tak to jsem rád,'' zazubil se Ron a následně nastražil uši, neboť měl dojem, že slyšel někoho říkat jeho jméno.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
FanficPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...