,,Pane Pottere, vy dohlédnete na to, aby děti nevyváděli nějaké hlouposti, ano? Je tím myšleno například to, aby po sobě neházeli jídlo nebo aby nedej Merline, na sebe útočili hůlkami,'' řekla profesorka Prýtová a na svém papíře si odškrtla další věc, kterou si před schůzkou napsala.
,,Ano, madam,'' přikývl Harry, jak už po několikáté a lokty se zapřel o stůl.
,,A já mám dělat co, paní profesorko?'' zeptal se horlivě Terry, protože jediné, co zatím dostal za úkol bylo, aby zařídil u skřítků kompletní výzdobu hradu, aby se tu dětem z Krásnohůlek a Krůvalu líbilo.
,,Vy, pane Boote,'' vyhrkla najednou Samantha, která na své židli začínala trochu usínat, neboť čekala jen na to, až se bude rozhodovat o funkci Boota, ,,budete se mnou a já vás budu úkolovat tím, co bude zrovna třeba,'' usmála se na něj a v duchu si říkala, že je od ní nejspíše trošku špatné, že si takhle vybrala stranu a pomáhá mladému Malfoyovi i když by jako učitelka měla být nestranná, ale když to nikdo nezjistí...
,,Ehh, no dobře,'' povzdechl si Terry a falešně se usmál. Tak trochu doufal, že večer stráví více ve společnosti Harryho a ne se svou učitelkou. Teď, když už není se Smithem, se může plně věnovat budování vztahu s Harrym. No a co, že se kolem něj stále motá ten blonďatý debil, s ním už si nějak poradí...
,,To by bylo asi všechno,'' řekla zamyšleně Pomona a pro jistotu ještě otočila papír z druhé strany, jestli si náhodou nějakou poznámku nezapsala tam.
,,Aha! Tak ještě si na chvilku sedněte, ještě tady mám poslední poznámku,'' řekla a na všechny zúčastněné se usmála.
,,Jakou?'' zamračila se Krrabelová, která už měla za to, že vše mají vyřešené. Už se chtěla jen odletaxovat domů a dát si pořádnou sprchu.
,,Fotograf,'' zase se usmála Prýtová, ,,s paní ředitelkou chceme, aby děti během večera někdo fotil, ať mají nějakou památku.''
,,To nebude problém,'' ozval se jako první Harry, ,,ve čtvrtém ročníku je jeden kluk, Francis se jmenuje a ten by byl určitě ochotný.''
,,Bohužel, čtvrté ročníky se ještě berou jako nižší, tudíž by bylo nevhodné, kdybychom nechali pana Tonera, aby místo družení se, fotografoval ostatní,'' poznamenala Pomona.
Harry jen pokrčil rameny a čekal, jestli někdo přijde s lepším nápadem.
,,Já s Harrym, bychom mohli o víkendu zajít do Prasinek a nějaký fotoaparát pořídit a fotit bych mohl já,'' usmál se Boot a doufal, že nikdo jeho nápad nezavrhne.
,,Myslím, že stačí, když do Prasinek zajdete sám a--'' nedokončila Krrabelová, protože Prýtová jí skočila do řeči.
,,Ale ano! To je výborný nápad!'' souhlasila profesorka, ,,dám vám peníze a společně tedy zajdete nějaký fotoaparát koupit, to bude mít paní ředitelka radost.''
Harry nevěděl, koho nemá momentálně rád víc, jestli Boota, který se stále snaží i když úplně zbytečně a to i přesto, že o něj opravdu NEJEVÍ zájem a nebo jestli ty ostatní, kteří ho v tom nevědomě podporují. I když má tedy za to, že McGonagallová to dělá schválně!
,,A nemohl by jít pan Boot sám?'' zeptala se ledabyle Samantha, aby skryla své obavy z toho, že ani nedokázala zabránit tomu, aby ty dva dostala co nejdál od sebe.
,,Pana Pottera neubude, když půjde s ním,'' pokrčila rameny Prýtová a sama se zvedla k odchodu.
,,No super,'' odfrkli si Harry a s rozloučením se vydal do věže.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
FanficPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...