16. Kapitola - Triko

3.9K 396 80
                                    

Harry vešel do místnosti hned za Ronem a rozhlédl se, mohl tak spatřit, že Theodorova oslava narozenin už je v plném proudu. Přejel pohledem po všech zúčastněných. Z jeho třídy už nikdo nechyběl, přišli poslední. Ptáte se, proč? Protože Hermiona prostě ještě musela zajít do knihovny a nechtěla jít sama, takže Ron s Harrym museli jít s ní. Ron celou cestu brblal a když ho Hermiona seřvala za to, že mu nic neuteče a jídlo mu nikdo nesní, tak sklapl. I když si pod svým zrzavým chmýřím zamumlal, že Goyle tam už určitě je a s jeho jídlem si podává ruku. Harry se tomu jen celou cestu smál.

Ron se na Harryho otočil a zeptal se ho, jestli se nezajdou napít, tak spolu zamířili ke stolu s alkoholem. Než vůbec došli k místu, Harry už z dálky zpozoroval, že se na něj od stolu culí Terry a Draco, stojící kousek do něj se mračí, ovšem ne na Harryho, ale na Boota. Na to se Harry jen uchechtl ,Alespoň nejsem jediný, koho štve.' pomyslel si.

,,Dáš si ohnivou whisky?'' zeptal se Ron a do své sklenice se chystal nalít onen alkohol. Harry jen vyvalil oči a ještě rychle stihl svou dlaní překrýt sklenici.

,,Co je? Co to děláš?'' lekl se Ron a nechápavě se na zelenookého chlapce podíval. Ten si jen přiložil na svou pusu ukazováček, aby tak naznačil Ronovi, ať je zticha a poté se zeptal: ,,Rone, tvoje mamka ví, že piješ alkohol?'' zeptal se přehnaně vážně a když vidět Ronův výraz, rozesmál se na celé kolo.

,,Ty jsi idiot.'' zakroutil Ron hlavou a vytrhl sklenici z pod Harryho ruky.

,,Ale kdyby ses viděl..'' řekl Harry a utíral si slzy od smíchu do svého trika. Jelikož nebyla škola, tak si překvapivě ostatní na sebe vzali oblečení, ve kterém se cítí pohodlně, což pro Harryho je triko a volnější džíny.

Za to pro Draca, to byla při dnešním výběru oblečení čistě bílá košile a černé kalhoty. Tedy – ne, že by to bylo to nejpohodlnější, co měl, ale dneska se chtěl líbil jistému nebelvírovi, tudíž jiné oblečení absolutně nepřicházelo v úvahu.

Zmijozel stál kousek od nich a přemýšlel, jak by měl s Harrym navázat konverzaci, když si všiml, že k němu kráčí Boot. Zamračil se a pozoroval, jak se na Harryho Boot culí jako měsíček na hnoji. Nenápadně k nim přistoupil blíže a zaposlouchal se do jejich konverzace.

,,Smím prosit Harry?'' zeptal se havraspár, když došel k zelenookému chlapci nebelvírské koleje.

Harry se jen uchechtl a nevěřícně se na něj podíval: ,,Cože?''

,,No, jestli si se mnou půjdeš zatančit?'' zeptal se znovu.

,,Jo aha..'' odpověděl s nezájmem Harry.

,,Tak půjdeš?'' zeptal se znovu, když odpověď stále nepřicházela.

,,Co? Ne.'' řekl nebelvír a otočil se k Bootovi zády. Draco měl co dělat, aby se nerozesmál na celé kolo. Proto si skousl spodní ret, ale z jejich konverzace nespustil oči (a uši).

Terry se na Harryho záda zamračil, ale rozhodl se to nevzdat. Proto chytl nebelvíra za rameno a otočil si ho zpátky k sobě.

,,Proč ne?'' zeptal se Boot a prosebně se na zelenookého chlapce podíval.

Harry ze sebe jeho ruku setřásl a zamračil se. Blonďatý zmijozel, který celou tu scénu pozoroval, si dal ruku před pusu, aby ostatní neviděli, jak jej reakce Harryho neskutečně těší.

,,Proč ne? Protože za prvé tančit neumím. Za druhé ani nechci a za třetí – na zdraví!'' poslední slova pronesl vesele, pozvedl svou sklenici, kterou držel a poté chytl Rona kolem ramen a táhl ho dále od Terryho.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat