46. Kapitola - Večírek 1/2

2.9K 217 50
                                    

Ke štěstí mnoho studentům bradavické školy, přišel Halloween neskutečně rychle a proto si právě studenti od čtvrtého ročníku níž, nadšeně ukazovali své kostýmy, ve kterých budou podobu dnešního večírku pobíhat ve Velké síni. 

Přestože byl ples pouze pro nižší ročníky, dalo by se říci, že Ron měl z dnešního dne větší radost, než některé děti.

Od rána nadšeně přecházel před zrcadlem a všemožně se upravoval, jako by měl jít na své první rande.

,,Hej, Weasley, Pansy tě dnes snad vytáhla na romantickou procházku, že se takhle šňoříš?'' uchechl se Draco, který s Harrym posedával na posteli a už nějaký čas Rona pozorovali.

Harry se celou dobu držel, ale když se k nim Ron otočil čelem a hodil po Dracovi naštvaný pohled, musel si rukou překrýt pusu, aby zakryl své chichotání.

Od Rona věděl, že by dnes teoreticky měl přijet jeho objekt zájmu, se kterým si celou dobu dopisoval a tak mu přišlo roztomilé, jak se snažil vypadat na dnešní večer neodolatelně.

,,Moc vtipné, Malfoyi,'' odfrkl si Ron a opět se otočil k zrcadlu, aby patřičně upravil svého motýlka na krku. ,,Ale abych to nakonec nebyl já, kdo se bude usmívat, až ti Harryho Boot někam odvede,'' dořekl poté s pobavením v hlase a v odraze sledoval, jak Dracovy rysy ztvrdly a ruka, kterou měl položenou na Harryho noze, se mu zaryla do stehna.

,,Blbečku,'' pronesl naštvaně Draco a když se vedle něj začal Harry kroutit, stisk okamžitě povolil a omluvně ho po stehně poplácal.

Ron nad ním jen s úsměvem zakroutil hlavou a poté je sjel oba kritickým pohledem.

,,Vy jako jdete takhle? Minimálně ty, Harry, už by ses měl začít oblékat, za chvíli jdeme,'' mlaskl nebelvír a rukama naznačil, ať si pohne.

,,Ale když mně se nechce,'' postěžoval si tmavovlasý chlapec a plácl s sebou do postele. S Bootem už byli sice v pohodě, ale to neměnilo nic na to, že se mu tam nechtělo. Mohli s Dracem provádět daleko zajímavější věci, než aby dělal na plese hlídače.

,,Takže ty s námi nejdeš?'' zeptal se Ron Malfoye, když se stále k ničemu neměl a nevypadal, že on sám by se někam chystal.

Draco zakroutil hlavou v nesouhlas a následně vyjekl, když byl Ronem násilně vytlačován z pokoje.

,,V tom případě vypadni, tvůj přítel se musí nachystat a ty tu jen překážíš, uvidíme se...'' Ron se v půlce věty zastavil a s kyselým obličejem si Malfoye přeměřil, ,,ne, my dva se určitě neuvidíme,'' zasmál se a poté už za ním zavřel dveře jejich ložnice, aby svého kamaráda hodil do gala.

°°°°°°

,,Proč jako my nejdeme?'' zamračila se už po několikáté Pansy, když už byl ples pro menší v plném proudu a ona místo toho, aby se smála zamilovanému Ronovi, který byl dnes jistě nejšťastnější muž na světě, tak tady seděla s Dracem ve společenské místnosti zmijozelské koleje a hráli společně šachy. Jelikož byla Pansy naštvaná, tak schválně strkala do figurek a oni na ni na oplátku ukazovaly všemožná gesta, kterými značily, že si ji později podají.

,,Je to ples pro mladší, nemůžeme tam jenom tak nakráčet,'' vysvětlil Draco a následně se uchechl, když se na něj Pansy ještě více zamračila.

,,A proč Ronald mohl a my ne?'' zkřížila si ruce na hrudi a povytáhla obočí.

,,Protože se zeptal Krrabelové a ta s tím souhlasila.''

,,A proč my se nezep-''

,,Merline, ty aby si někde nechyběla,'' postěžoval si Draco a vstal z křesla, ,,no tak pojď,'' řekl otráveně a aniž by na ni čekal, sám se vydal do své ložnice, aby se mohl vystrojit.

,,Já tě miluju,'' houkla na něj ještě Pansy, než sama vběhla do svého pokoje, aby se mohla připravit a poté konečně poznat Ronova pana Dokonalého. Ona jako jediná sice věděla, kdo to je, ale je zvědavá hlavně na ně dva. Spolu.

°°°°°°

,,Můžu dál?'' uslyšel Draco za dveřmi hlas své kamarádky, když se zrovna chystal jít. Proto přešel ke dveřím a s nechápavým výrazem je otevřel.

,,Proč bys nemohla?''

Pansy, který měla až do teď zavřené oči, jedno mírně pootevřela a když uznala za vhodné, otevřela obě oči úplně.

,,No já se bála, abych tě tu náhodou nezastihla nahého nebo tak něco,'' pokrčila rameny a poté se zasmála, když nad tím Draco protočil oči.

,,No to je vážná věc! Nechci, aby na mě tvůj chlapec spustil svůj hněv, kdyby se to dozvěděl,'' řekla s vážnou tváří Pansy, když společně opouštěli prostory zmijozelského sklepení.

Draco se nad tím zamyslel a rošťácky se usmál. Ano, jeho chlapec se uměl hněvat, to on moc dobře věděl, ale bylo to tak neskutečně sexy a jeho-.

,,Taky vidíš to, co já?'' vytrhla ho z přemýšlení o Harrym jeho kamarádka a proto zatřepal hlavou a podíval se, kudy Pansy směřuje svůj pohled.

Ano, také to viděl.

Harry se skláněl nad Ronem, který vůbec nevypadal tak šťastně, jako sem přišel a místo toho mu po tvářích stékaly slzy a něco přitom vykládal Harrymu, který se ho evidentně snažil utěšit.

,,Co se stalo?'' bylo první, na co se Pansy zeptala, když k nim s Dracem došli.

Ron na oba hodil smutný pohled a poté se naplno rozbrečel a hlavu schoval do svých dlaní.

Když jen tiše vzlykal a nevypadalo to, že odpoví na její otázku, tak se Pansy podívala na Harryho a pozvedla obočí.

Harry se už už nadechoval, aby Pansy situaci objasnil, když v tom Ron zvedl hlavu a vyčítavě se na svou kamarádku podíval.

,,On... nepřijel,'' zašeptal Ron a znovu propukl v pláč.

Pansy skrčila své obočí a rozhlédla se po Velké síni. Opravdu. Nebyl tady. Nikde zde žádného Viktora Kruma neviděla.

Draco, který jako jediný nechápal situaci, protože Harry už byl Ronem obeznámen, se všemožně otáčel po místnosti a hledal nápovědu k tomu, kdo tady Rona nechal o samotě. Od Pansy věděl, že je to někdo z Kruvalu, bohužel zde zahlédl jen děti mladšího věku a poté pouze o dost staršího pána, která vypadal spíše jako učitel, než nějaký Ronův nápadník. I když...

,,To bude dobré, Rone,'' chlácholila jej Pansy a přátelsky objala kolem ramen, aby jej uklidnila.

,,Třeba se mu udělalo špatně a proto nemohl přijít,'' snažil se jej uklidnit i Draco, ale on to evidentně neměl dovoleno, protože Ron se naštvaně vyprostil z objetí Pansy a nasupeně se na Draca zamračil.

,,Ty musíš být zřejmě spokojený, co?'' odplivl si zrzek a postavil se na své nohy.

Draco se na něj nechápavě podíval a už se chystal zeptat, o čem to mluví, ale Ron jej předběhl.

,,Musíš přímo křičet radostí, že já tu jsem sám, vlastně, že mi všichni jsme tu sami a ty, na rozdíl od nás, jsi šťastně zamilovaný s Harrym, nemám pravdu?!'' křičel už nebelvír a ruce zatínal v pěst.

Harry s Pansy je pouze pozorovali a oba věděli, že to Ron ve skutečnosti nemyslí vážně. Že je pouze ublížený a naštvaný na celý svět a tak kolem sebe kope, aby ostatním ublížil, protože nechtěl být sám, kdo se cítí mizerně.

A Draco to věděl taky, proto opatrně zvedl ruku a chtěl ho poplácat po rameni a ujistit, že všechno bude v pořádku, bohužel tohle teď Ron slyšet nechtěl.

,,Harry, mohl bys prosím tě,'' přišel k nim Terry Boot a chtěl Harryho poprosit, jestli by mu nešel pomoct s focením žáků.

Nestihl ovšem ani říct, co potřebuje, protože ho Ron popadl za lem jeho saka a přitáhl k sobě blíže. Než se stihl rozkoukat, co se děje, nebelvír ho naléhavě začal líbat na rty.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat