36. Kapitola - Vyřizování účtů 2/2

2.9K 270 72
                                    

,,Kretén,'' zamumlal si potichu Draco, když společně s Bootem a ředitelkou McGonagallovou kráčeli po točivém schodišti, které vedlo do ředitelny.

,,Pět bodů ze Zmijozelu, pane Malfoyi,'' houkla Minerva a ani se na Draca neotočila, ten se akorát ještě více zamračil a následně prošel dveřmi, zavřel za sebou, neboť šel poslední a posadil se ke stolu vedle Boota. Poté se ale ještě nejméně o metr a půl posunul dále od něj.

,,Takže,'' začala ředitelka, ,,žádám od vás nějaké vysvětlení,'' řekla a složila si ruce na hrudi. Když ale ani jeden nic neříkali, tak se překlonila a ruce zapřela o hrany stolu.

,,Nevím, co vy dva mezi sebou máte ale--, ne pane Malfoyi, stále nemáme proti panu Bootovi důkazy, ohledně záležitosti s tím plesem, takže se ani nesnažte, jej znovu obviňovat,'' řekla, když viděla, jak se Draco nadechuje k odpovědi.

,,Takže si to mezi sebou koukejte okamžitě vyříkat, protože jestli vás ještě někdy uvidím, jak se perete, tak se můžete oba se zkouškami OVCE rozloučit.''

,,To nemyslíte vážně, paní ředitelko!'' vyhrkl Terry a nevěřícně se na Minervu podíval. Samozřejmě, že počítal s tím, že by Malfoye mohli vyhodit, ale že i ho? Tak to nepřicházelo v úvahu.

,,Smrtelně,'' pronesla s klidem ředitelka.

,,Rozumím, paní ředitelko, už se to nestane,'' řekl Draco a pokusil se o úsměv. Ve skrytu duše tomu ale sám nevěřil.

,,Správně, pane Malfoyi, tohle už se nestane, ale preventivně vám uděluji trest.'' Usmála se Minerva.

,,Proč jen mě?'' zamračil se zmijozel. Vždyť Boot ho taky napadl!

,,Vlastně jsem cestou do ředitelny přemýšlela a vymyslela jsem trest pro vás oba. Pane Boote, pamatujete si, jak jste tady za mnou nedávno byl a ptal se, zda-li můžete moderovat Vánoční ples? Tak vám uděluji pomocníka,'' řekla ředitelka a provokativně na Terryho mrkla.

,,Cože?!'' zhrozili se oba chlapci sborově.

,,To nemůžete!'' pokračoval Terry. ,,Nemůžu připravovat ples s někým tak debilním!''

,,Pět bodů z Havraspáru,'' zamračila se McGonagallová a poté upila ze svého šálku čaje.

Draco se nad tím chvilku zamyslel a Terry měl vlastně pravdu. Sice se mu do toho nechtělo, ale na druhou stranu, z toho může udělat Bootovi noční můru.

,,Budu se těšit,'' zlomyslně se na Terryho usmál a poté svůj nevinný pohled stočil na ředitelku. ,,Ještě něco?''

,,Ještě každému strhávám dvacet bodů, ale s tím, jste myslím počítali,'' řekla nevzrušeně Minerva. ,,Takže můžete jít.''

Oba se tedy zvedli ze židlí a opustili ředitelnu.

Draco jako první sešel schody, proto zbystřil, že kousek od nich postává Zachariáš a pohrává si s rukávem školního hábitu.

,,Lásko? Moc se omlouvám!'' spustil Terry hned, co svého přítele zahlédl a rozběhl se k němu, aby ho mohl obejmout.

Ten od něj však odvrátil hlavu a ustoupil o krok dozadu.

,,Je konec, Terry,'' řekl Smith a zvedl k němu své uslzené oči. Přemýšlel nad tím celou dobu, co byl jeho přítel v ředitelně a nakonec dospěl jen k jediné možnosti. Nechtěl to udělat, ale opravdu ho nebavilo být stále ten druhý, už to totiž trvalo nějakou dobu a on už se nechtěl trápit.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat