Harry právě zamykal šatnu nebelvírského družstva a přemýšlel, jestli má na Theodorovu oslavu jít, vlastně o ní už věděl, protože mu to řekl Ron, kterému to řekl překvapivě Blaise, ale i tak stále dumal, zda-li má na oslavu jít. ,Co tam jako budu dělat? Ještě, když je to u zmijozelů ve sklepení' říkal si a jako poslední se ze hřiště rozešel k hradu.
,I když, pozval mě samotný zmijozelský princ, taková nabídka se neodmítá, že?' pomyslel si a uchechtl se.
Vešel do hradu a automaticky zamířil do nebelvírské věže, konečně se těšil, až si dá sprchu a odpočine si. Kde kdo by si řekl, že takový trénink, kde jen sleduje ostatní hráče a hledá nejvhodnější kandidáty ho nemůže zpotit, ale opak je pravdou, pořád musel dávat bacha, aby se někomu něco nestalo a hlídat, aby potlouk nezasáhl ty, co na koštěti neseděli.
Byl už pouhých pár metrů před vstupem do nebelvírské společenské místnosti, když si to najednou naproti němu vykračoval Terry Boot s úsměvem od ucha k uchu.
,,Ahoj Harry.'' řekl havraspárský chlapec a zastavil se u něj.
,,Čau'' odpověděl Potter a zkoumavě si Terryho prohlížel. Nikdy nebyli kdovíjací kamarádi, ale teď se mu zdálo, že tenhle rok se s ním Terry baví až moc.
,,Tak jaký byl trénink?'' zeptal se se zájmem a stále se usmíval.
,,Jo, dobrý..'' ,,...a už musím jít, promiň, chci si před večeří dát sprchu.'' dořekl a znovu se rozešel. Šel by i dál, kdyby jej Terry nechytil za ruku a nepřinutil ho tak zastavit.
,,Počkej ještě...'' promluvil na něj znovu havraspár.
,,Co je?'' zeptal se Harry a s pozdviženým obočím se podíval na místo, kde ho Terry držel. Chlapec si jeho pohledu všiml, tak ruku raději pustil a zvedl pohled na Harryho.
,,Já-umm, no chtěl jsem se zeptat, jestli jdeš taky na tu oslavu od Theodora v sobotu?''
,,Ještě nevím'' odpověděl popravdě Harry.
,,Pojď, bude tam sranda, navíc Millicent říkala, že zmijozelští pozvali celý náš ročník, tak přece tam zrovna ty nebudeš chybět.'' řekl Terry a přitom na Harryho mrkl.
,,Já fakt nevím, ani se s Theodorem pořádně neznám, co bych tam dělal?'' zeptal se ho a opravdu ho zajímalo, co má vlastně Terry za lubem, jeho chování mu přišlo více, než podivné.
,,To je úplně jedno, vždyť přece alkohol dělá z lidí přátele.'' zasmál se chlapec.
Tomu se Harry jen uchcechtl. ,To máš pravdu' pomyslel si.
,,Tak co, přijdeš tedy?'' zeptal se znovu havraspár a doufal, že odpověď bude kladná.
,,Jo, asi nejspíše jo.'' řekl Harry a usmál se. ,,Ale teď už fakt jdu, tak zatím čau.'' dopověděl a nečekal ani na reakci a rozešel se směrem ke své koleji.
Terry sledoval jeho odchod a když mu zmizl ze zorného pole, se zlomyslným úšklebkem se otočil na patě a vydal se ke své společenské místnosti.
Když Harry konečně dorazil do společenky, tak jen rychle kolem ostatních prošel a vydal se do svého pokoje, kde se těšil, až si dá konečně svou vytouženou koupel, pot ho už začínal na těle svědit a to, že se cítil, se mu taky moc nezamlouvalo.
Vešel tedy do pokoje, kde narazil na Rona, který právě vyšel z koupelny s ručníkem okolo pasu a druhým ručníkem na hlavě, kterým si sušil své krásné ryšavé vlasy.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
Hayran KurguPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...