18. Kapitola - Zmijozelské chování

4.4K 347 42
                                    

Když došli dolů za ostatními, tak zrovna Blaise byl ukonce svého monologu.

,,...a proto zapomeň na minulost, protože tu nezměníš.'' nad tím se Hermiona ušklíbla, protože jen ona s Harrym věděla, že to není pravda a ohrnula ret.

,,...Zapomeň na budoucnost, nelze ji předvídat - tedy pokud nevěříš kecům profesorky Trelawneyové,'' uchechtl se Blaise a všichni se rozesmáli.

,,..a v neposlední řadě, to dneska pořádně rozjeď, aby sis tento den pamatoval celý život a my všichni pak na něj mohli jen s úsměvem vzpomínat. Všechno nejlepší kámo.'' dořekl Blaise a zvedl sklenici se šampaňským. Pansy přešla k Theovi a podala mu dárek, na který se všichni společně složili.

Theodore se usmíval od ucha k uchu, byl opravdu rád, že přišlo tolik lidí i když nepochyboval o tom, že určitě kvůli tomu, že zde byl alkohol, ale i tak mu to udělalo opravdovou radost.

,,Všem vám moc děkuji, neskutečně si toho vážím. A na tomhle..'' řekl Theo a zvedl své nové koště, které si přál. ,,..vás konečně porazíme, Potte-'' v půlce Harryho jména se Theodore zasekl, když si všiml oblečení, které na sobě zmiňovaný nebelvír měl.

,,Co to máš na sobě?'' podivil se a ukázal na Harryho prstem.

Harry se na sebe rychle podíval a následně začal rudnout, vůbec mu nedošlo, že si vlastně vzal Dracovo oblečení. Blonďatý zmijozel se ušklíbl a zvědavě sledoval, jak to Potter hodlá vysvětlit.

Pansy, které hned došlo, o co jde, teď přemýšlela, jak Pottera z téhle nepříjemné situace dostat. Nebylo těžké přijít na to, proč měl Harry na sobě Malfoyovo oblečení, když celou tu situaci s mokrým trikem viděla. Přidáte-li k tomu ještě Dracův úsměv, řešení znáte okamžitě.

,,To má speciálně k té show, ke které se chystá!'' vyhrkla první, co jí napadlo.

Na to se Harry zamračil, bylo sice hezké, že se mu snaží Pansy pomoct, ale tímhle to opravdu nezachránila! Přece se tu nebude svlékat!

,,Co? Jaká show?'' vykulil oči Theodore. Ostatní taky jen nechápavě přihlíželi.

,,Však víte, jak to tenkrát Harry načl ve Velké sí--'' nedořekla Pansy.

,,Opovaž se to jen doříct, ty slečno ZZ.'' zarazil ji Harry.

,,ZZ?'' vyvalila oči Pansy.

,,Ano, slečna ZZ, tak ti říká Ron, když ho nemůžeš slyšet, jen jí řekni Rone, co to znamená.'' vyzval kamaráda Harry a doufal, že k jeho výběru oblečení už se nevrátí, sice teď zřejmě dostal Rona do nepříjemné situace, ale to si přece kamarádi dělají, ne? To on ho vystavil zvědavým čumilům tenkrát ve Velké síni, takže ať si to teď vyžere.

Ron momentálně pleťově splýval se svou barvou vlasů a snažil se dívat všude jinde, jen ne na onu zmiňovanou zmijozelku, z jeho vyprávění známou jako slečnu ZZ.''

Pansy probodla nebelvíra pohledem a pomalým krokem se k němu rozešla. ,,Co znamená ZZ Ronalde?'' zeptala se velice klidně.

Ron na sucho polkl tak hlasitě, že to zřejmě slyšeli i špunti, kteří už dávno spali v Nebelvírské věži a konečně se na Pansy podíval.

,,Noo...s-slečna ZZ znamená, jako-jakože zlá zmijozelka a ZZ mi při-přišlo kratší.'' vykoktal ze sebe Ron a kdyby to šlo, nejraději by se proměnil v rajče a hupsl do dlaně Gregorymu, aby se postaral o jeho zmizení v jeho žaludku, kde teď bylo určitě bezpečněji, než stát přímo před slečnou ZZ.

Většina lidí ve zmijozelské společenské místnosti mělo co dělat, aby nevyprskli smíchy. Bohužel nevěděli jestli kvůli tomu, jak se teď Ron tvářil a nebo tomu, co vlastně řekl.

Draco nenápadně přešel zezadu k Harrymu. Vlastně to bylo opravdu jednoduché, protože všichni teď sledovali Pansy s Ronem. Došel k němu a naklonil se k jeho uchu.

,,To bylo dost zmijozelské i na tebe.'' zašeptal a následně se uchechtl, když s sebou Harry cukl a promnul si ucho.

,,Když ty si mi nehodlal pomoct, musel jsem si poradit sám.'' odfrkl Harry a pokrčil rameny.

,,Já? Já ti chtěl půjčit triko, to ty sis chtěl vzít moji kravatu s košilí.'' odpověděl Draco s úsměvem.

,,Však jak tě to taky rozpálilo.'' vyplázl na něj jazyk nebelvír a přešel ke stolu s pitím, aby si mohl dolít, protože svůj obsah už vypil. Draco přešel za ním a podal mu i svou sklenici, aby mu nalil taky.

,,Merline, nekazte tomu chudákovi oslavu a bavte se!'' křikl na celou místnost Seamus, kterého už nebavilo ticho místnosti, protože dneska měl náladu se pořádně bavit. Dean mu na to jen pokýval a pustil o něco rychlejší hudbu, než hrála do teď a zvýšil hlasitost.

Ostatní jen pokrčili rameny a pokračovali dále v tom, co dělali, než se do sebe pustil zrzeček se slečnou ZZ.

Ron, který si konečně oddechl, když od něj Pansy uraženě odkráčela, přešel ze svým, teď už zřejmě nekamarádem, s výrazem, který na něj až do teď házela slečna ZZ.

,,Co to jako mělo znamenat? To si říkáš kamarád?!'' křikl na něj Ron, ale ne dostatečně nahlas, aby ho slyšel i někdo jiný, protože místnost ohlušovala hudba.

Harry se na svého rajčátkového kamaráda nevině podíval. ,,Co přesně myslíš, Rone?''

,,Já ti dám, co myslím, no však počkej, to ti ještě vrátím.'' zamračil se a sebral Harrymu z ruk jeho sklenici a na ex vypil celý její obsah.

Nebelvír se tomu jen uchechtl a zakroutil hlavou. ,,Ty mi ale nemáš co vyčítat Rone, to máš za tu Velkou síň, teď jsme si fiftyfifty.'' řekl a usmál se.

Ron se zamračil ještě víc, ohrnul ret a naštvaně odkráčel na druhou stranu místnosti, kde seděla Hermiona s Millicent a doufal, že alespoň ta ho polituje.

Draco se tomu jen uchechtl a upil ze své sklenice. Následně se zamračil stejně, jako Ron při svém odchodu, protože si to k němu a Harrymu šinul jeden debilní havraspár.

,,Ten má ale výdrž, že ho to baví..'' poznamenal Harry, který si Terryho také všiml.

Když k nim usmívající se Terry došel, trošku se zamračil nad tím, co má Harry na sobě.

,,Nechtěl by si radši modrou?'' zeptal se. ,,V kombinaci se zelenou by si byl neodolatelný.'' poznamenal a přitom ukázal na jeho oči.

Blonďák stojící vedle Harryho měl teď chuť zvracet.

,,Ty máš ve skříni i modrou kravatu Draco?'' zeptal se schválně a usmál se na něj. To Terryho vytočilo.

,,Ne on, ale já ano.'' odpověděl za zmijozela Boot.

,,Jo aha, tak to ne, to zůstanu u zelené.'' řekl nebelvír a uhladil si svou novou kravatu, kterou už nehodlal vracet. Jestli je to to, co Boota šve, tak si jich od Draca vezme klidně ještě několik.

Terry probodl blonďáka očima a pohled stočil zpět na zelenookého chlapce. Ten se na něj jen široce usmíval a v duchu doufal, aby už to konečně vzdal a odkráčel. Přišel se sem přece bavit, že? A ne, se tady štvát s nějakým, evidentně neústupným havraspárem.

,,Ještě něco, Boote? Nebo si snad nepochopil, že teď je ta pravá chvíli, aby už si odešel?'' zeptal se ho Draco a zlomyslně se usmál. Tak moc si tuhle situaci užíval.

Havraspár teď propaloval zmijozela pohledem, ale nakonec se otočil a nasupeně odkráčel. Draco s Harrym jen sledovali, jak se za Bootem zavírá obraz do zmijozelské společenské místnosti.

,,Páni, asi si ho opravdu naštval.'' řekl udiveně Harry.

,,Vždyť přece o to nám celou dobu šlo.'' mrkl na nebelvíra blonďák a přiťukl si s ním skleničkou.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat