Привіт! Мені хотілося б познайомити вас із персонажами цієї історії.
Сама історія розвивається у світі, який дуже схожий на наш, і відмінність тільки в існуванні магів. Люди завжди жили поруч з ними в мирі, але все частіше ставалися напади з летальним завершенням. Слідство переконувало, що це діло рук магів, тому люди почали остерігатися їх, а згодом і принижувати та переслідувати. Всі маги стали ворогами для суспільства.
Головні герої
Кемурі — це наш головний герой. Йому дев'ятнадцять років і він — маг. Зараз Кемурі працює помічником вчителя у школі. Живе разом із хресним та старшим братом, а мама і тато знаходяться за містом. Головною силою є виклик духів, але він може використовувати й заклинання після практики.
Сакебі — звичайна учениця старшої школи. Їй шістнадцять років. Вона живе сама, адже мама проживає в іншому місті та займається своїм невеличким бізнесом. Саке, а це її скорочене ім'я, не вірить у те, що маги можуть вбивати людей, тому і не підтримує думку більшості.
Орвел — це дух. Вони з Кемурі уклали контракт три роки назад. Скільки Орі років не знає ніхто, і взагалі — це доволі прихована особистість. Іноді буває доволі грубий, але він дуже любить сім'ю Кемурі.
P.S
Якщо комусь цікавий автор артів, то ось його спільнота: https://vk.com/raykessart
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє кришталеве небо
FantasyМагі та люди... як поруч живуть настільки різні створіння? Це історія про перше кохання та віру у людей. " В небі все здається набагато чистіше, але це "чистіше" занадто крихке"