Глава 14

31 2 11
                                    

   Сакебі нагодувала свого "кота" і всілася за перегляд серіалу. Сьогодні вона дивитиметься "Озорной поцелуй". Це її улюблена дорама. У неї була навіть схожа історія.Коли Саке було дванадцять років, їй подобався хлопець, але по школі пустили слухи.І він зробив винною Сакебі. Тепер вони тільки інколи вітаються і навчаються в різних. школах.

   Саке взагалі цікава людина. Вона знає всі діалоги в цьому серіалі, але всерівно дивиться його в поганому настрої. До ніг дівчини підійшов Ора та ліг скрутившись в клубок.

- Чому ти ходиш дома в формі кота?

- Я ж все-таки дух і форма людини лише тимчасова. - Явно ліниво відповів кіт.

- Ууууу. Зрозуміло.

- Боже! І як можна це дивитися?

- Не мішай, бо кошачим кормом годуватиму. - Грізно сказала Саке.

- Все. Дійшло. - Орвел потягнувся та знову ліг спати.
  
   Сакебі ж обдумувала ситуацію з Ікарі. Невже найкраща подруга її проміняла на тих, кого завжди засуджувала. Вже перша година ночі й Сакебі вирішила, що пора лягати спати. А що робити завтра в школі вона так і не вирішила.

Наступний день. Школа.

   Сакебі сиділа за партою і дивилася в одну точку на стіні. До неї неї ззаду підійшла Ікарі.

- Чому знову зависла?
  
   Сакебі аж підкинуло на місці.

- Ти нормальна так лякати?

- Вибач. Так про що задумалася.

- Слухай... До мене вчора підійшли твої дівчата і сказали, що ти говорила про мене...

- І що ж вони казали?

- Що зі мною скучно, я сіра мишка і.т.д.

- Нууу... З тобою й правда скучно. Та і вони мені по духу близько. Я про це і хотіла поговорити.

- Я тебе зрозуміла.

- Якби ти хотіла з ними спілкуватися то одне діло, а так... Якщо хочеш я можу і далі з тобою спілкуватися.

- Я вже говорила, що не люблю таких напищених і самозакоханих. Якщо тобі зі мною скучно, то навіщо?

- Ну тоді й вирішили. - Ікарі посміхнулася.- Я то думала ти скандал влаштуєш. Аж полегшало.

   Ікарі встала з парти й пішла з класу. Сакебі сиділа в шоці без емоцій на обличчі. Вона може б і хотіла вчинити скандал, але зрозуміла, що сенсу немає. В такому настрої дівчина відсиділа уроки й пішла додому. І навіть випади Дена в її сторону Саке взагалі не хвилювали.


Твоє кришталеве небоWhere stories live. Discover now