Глава 16

34 3 2
                                    

Сакебі на диво швидко зібралася з думками. І найкращий спосіб навести порядок в голові - це прибрати в кімнаті. Саке викинула всі непотрібні речі й зробила декілька прикрас у кімнату.

- Все! Тепер можна сідати за ноутбук. Ай! - Саке потріпала себе по голові. - Нагодувати Ору. Зовсім забула.

Коли справу було зроблено дівчина взялася працювати. В інтернеті інформації було повно. Більша її частина була брехнею та пропагандою поганого відношення до магів. Але на деяких сайтах можна було щось да дібрати.

- Тааак... Що тут цікавого? О! " Магі діляться на три класи (по силі) : природи, стихій, призивники. Кожен маг має свої сили, але може використовувати відкриті для всіх заклинання. Тексти для них можуть писати й звичайні люди головне, щоб був талант та гарне розуміння сутності магів". А це цікаво... Тобто, я теж можу писати заклинання, але мені до цього далеко.

Сакебі подивилася на годинник і зрозуміла, що завтра в школу, а вже пізно. Дівчина лягла спати з чіткою метою поговорити з Кемурі після курсів.

Наступного дня в школі. Після уроків.

Сакебі вже сиділа на курсах і слухала, що говорили позаду. Дівчата обговорювали Кемурі, а точніше його зовнішність. Саке увімкнула диктофон і була готова сприймати інфорацію. Коли до класу зайшов учитель, дівчата трохи потухли, адже Кемурі так і не з'явився.

" Я з ними згодна. Зовнішність у нього гарна...Признаю."

- Оскільки зараз не відомо чи дійсно маги нападають на людей, я хочу щоб ми почали практикувати самооборону. Вона буде завжди корисню так що не лінуйтеся. А зараз давайте подивимося фільм про практикантів магії в різних частинах світу.

Проектор запустився й почався фільм. Сакебі дуже хотіла поговорити із Кемурі, але ці думки її вже дістали. Тому вона вирішила послухати, що говорять на задніх рядах. Нового Саке не почула нічого. І там Кема.

- Хуух... дістав, а ще я його навіть не бачила.

- Це ти про мене? - До дівчини підійшов Кемурі.

- Твою ж..! Ти нормальний так робити? - Сакебі прелякалася до жаху, а позаду вже почали шептатися.

- А ти нормальна думки озвучувати?

- Ну вибачте! Яка є, іншою не стану.

- А іншою й не треба. Хахаха! - Кема засміявся й зайняв місце поряд із Саке.

Пройшло ще пів години і фільм підійшов до кінця.

- Не забудте на завтра взять спортивну форму. - Сказав учитель вимикаючи проектор.

- ТАК! - Відповіла вся аудиторія.

Вийшли всі, але Сакебі зовсім не спішила.

- Ти щось хочеш запитати? - До дівчини підійшов Кемурі.

- Так... У тебе є хвилинка?

- Я тебе уважно слухаю. - Кема присів за парту.

- Я вчора не мала що робити... й вирішила пошукати інформації про магів. Там говорили, що навіть звичайні люди можуть писати текст для заклинань.

- Тобі робити було нічого?

- Ну я ж серйозно. - Секебі надула губи.

- Хахаха! Це тебе Ора напряг. Я думав тобі..ммм.. всеодно?

- Не зовім "всеодно". Просто з'вилося багато вільного часу.

- Ну добре. Якщо хочеш допомогти. Так, люди можуть писати тексти і бажано римовані. Але це більше для запам'ятовування. Для цього потрібно гарно знати сутнісь магів.

- Через це я хочу попросити про допомогу.

- Мене? Ну добре. Давай почнемо з місць пов'язаних із силою магів.

- Добре! Дякую! - Сакебі підхватила сумку та вибігла з аудиторії.

Твоє кришталеве небоWhere stories live. Discover now