Сакебі сиділа на кухні й розмовляла з мамою.
- Тут така справа... Вчитель по самообороні пропонує поїхати на виїзд із учасниками. Кудись на природу.
- Сакебі, а все точно буде нормально? Куди ви їдете?
- На природу до річки. З нами буде Еіко і Начі.
- Ну тоді я трохи спокійна, а як звати вчителя?
- Ноягамі.
- Ноягамі... Десь я чула це ім'я. Ну добре. Я тобі пришлю грошей на поїздку.
- Дякую, мам! Тобі від хлопців привіт.
- І їм теж! Все я пішла.
- Пока!
Саке відложила телефон і світилася від радості. Вона зможе поїхати разом із друзями. Це для неї шанс забути те, що відбулося в школі і почати життя з чистого аркуша. Єдине, що хвилювало Сакебі так це те, що з дівчат буде лише вон та Кейт. Але дівчина здалася дуже доброю і ганою.
- Хлопці! Ідіть їсти. - Саке вже накрила не стіл і чекала з нетерпінням, щоб оголосити приємну новину.
Еіко, Ора та Начі швидко прибігли на кухню та зайняли місця за столом. Ора одразу перекинувся із кота на людину та прийнявся за їжу.
- Чекайте, не спішіть. Я вам дещо скажу і за це треба випити. Тож Еіко, наливай компот.
Хлопці бли м'яко кажучи в шоці від цих слів і тільки Ора почав заливатися сміхом.
- Що там такого сталося? - Через сміх сказав Орвел.
- Мама дозволила поїхати з вами.- Сакебі прямо світилася від радості і всі присутні також почали радіти за дівчину.
Друзі вирішили, що весь тиждень вони присвятять підготовці до походу і будуть продумувати всі деталі для чудового відпочинку. Сакебі почала переписуватися із Кейт і вони вже встигли стати подругами. Тому Саке вже не сумнівалася на рахунок цієї поїздки. Еіко почав спілкуватися з Орою і вони відповідалні за музику, а Начі мав знайти м'яч для волейболу. І ось вже завтра компанія вирушає на місце.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє кришталеве небо
FantasyМагі та люди... як поруч живуть настільки різні створіння? Це історія про перше кохання та віру у людей. " В небі все здається набагато чистіше, але це "чистіше" занадто крихке"