Глава 32

26 3 4
                                    

   Сакебі бігла до школи, адже не хотіла запізнюватися. Орвел сказав, що сьогодні на курси мають прийти інші учасники команди Кемурі та Дабі. От дівчина вже підходила до будівлі навчального закладу. Перед тим як зайти всередину, вона зробила глибокий вдих і трохи заспокоїлася. Ідучи коридором, Саке думала над тим, як вести себе в класі. Так нічого і не придумавши, дівчина зайшла до класної кімнати.
   Сакебі окинула поглядом кімнату, щоб знайти собі місце. Як не дивно, пустою була перша парта. Саке поклала свої речі на стілець та почала діставати зошит і пенал. До неї донісся  чийсь голос.

- Я бачу ти підготувалася. Вирішила взятися за справу? - це був один з її однокласників.

- Знаєш...Я ніколи не думала, що такі розумні люди як ви будуть вірити кожному і відмовляться думати. - Сакебі спокійно сказала, що хотіла та сіла за парту.

   Хлопець, що звертався до Саке більше не став нічого говорити. Він тільки сів та про щось задумався.
   Сакебі дійсно вважала, що її однокласники розумні. Навіть якщо і обзивала їх придурками в себе у голові.

- Добрий день, - до класу зайшов учитель, - сьогодні я хочу вас познайомити із своїми учнями.

   Саке побачила як до кімнати зайшов Дабі, а за ним ще п'ять чоловік. Вони вишикувалися в шеренгу та почали представлятися. Першим почав Дабі:

- Привіт! Мене звати Дабі мені двадцять один рік. Я брат Кемурі і подіваюся, що мене приймете так само гарно як і його. Думаю першою нехай відрекомендується наша єдина дівчина.

   Крок вперед зробила дівчина високого (у порівнянні із Саке) зросту. У неї було довге волосся, що мало світлий колір. Сакебі розуміла, що перед нею стоять ті люди з якими вона потім познайомиться блище.

- Привіт! Мене звати Кейт. Я студентка і мені двадцять років. Сподіваюся, що зможу допомогти вам із цим курсом.

   Серед всіх присутніх Саке незнала саме Кейт та ще одного хлопця він був дуже високм,
 що трохи лякало. 

- Мене звати Шосетцу. Мені 20 років. Я найкращий друг Кемурі. Радий допомогти.

   Далі за Шосетцу був Еіко, так що сакебі відволіклася і присухалася до задніх парт. Там обговорювалися нові обличчя. І саме обличчя, що доволі насторожувало. Далі представлялися Теічі та Начі. Сакебі доволі здивувало присутність тут Начі, адже вона думала, що хлопець не буде сильно замішаний.

   Сакебі перевела свій погляд на Кемурі та намагалася щось там побачити, а що саме дівчина не розуміла. Вона так задумалася, що плавно опустила голову на рукау та почала засинати.

Твоє кришталеве небоWhere stories live. Discover now