Сакебі вже прийшла додому і трохи підвисла. Вона не могла зрозуміти, що взагалі відбулося. Саке ніколи не збиралася втручатися у справи магів. Щось змусило її підняти свою дупцю й відкрити очі на світ. Раніше вона просто була проти війни між магами та людьми. Взагалі все, що знала Сакебі про магів, засновувалося на знайомстві з Еіко. Але вона ніколи не звертала увагу на його сутність. А от в людях розчарувалася, адже вони вимусили єдиного друга Саке переїхати.
- Сакебі, в тебе все добре? - До дівчини вийшов Орвел.
- А? Так. Все добре. - Саке ще трохи загальмувала й почала роздягатися. Нарешті трохи потепліло й можна було вдягнути весняне пальто.
- Ага. Я бачу. Все так добре, що аж мізки відказало.
- А ти не можеш промовчати? Ну як завжди. - Саке зітхнула та пішла на кухню.
- Ей! Ну, що сталося? Ти завжди сприймала жарти нормально. - Ора лише надувся та пішов за дівчиною.
- Я просто стомилася. Ще й з Кемурі розмовляла.
- Хахахаха! Тепер все зрозуміло. Він з тебе завжди сили висасує? Ахахахахах!
- Дуже смішно, - Сакебі іронічно посміялася - хоча в цьому є доля правди.
Дівчина вирішила, що можливо Орвел і може їй трохи допомогти. Хоча...чи можна буде з ним поговорити серйозно?
- Можна з тобою серйозно поговорити?
Орвел почув серйозний тон дівчини тому й сам став серйозним.
- Я тебе уважно слухаю.
- Я сьогодні говорила з Кемурі. І попросила його допомогти з пізнанням магів для написання заклинань. А той сказав, що завтра ми кудись підемо. Для чого і куди?
- АААА... Таке от, що в тебе в голові. Для того, щоб захиститися від магів не потрібно знати їх досконально. А от для роботи з магами та їхньою силою потрібно знати їхню "начинку". Тому Кема хоче зводити на місця, що додають магам сили.
- А це нормально, що він мене веде в таке місце, а навіть мене нормально не знає.
- Думаю він тобі довіряє.
- Зрозуміла. Дякую.
Сакебі пішла одразу до своєї кімнати та заснула. Завтра її чекає насичений день.
- А нічого, що зараз сім годин вечора? - Орвела трохи перекосило від не розуміння цієї дівчини. Але йому ніхто не відповів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє кришталеве небо
FantasyМагі та люди... як поруч живуть настільки різні створіння? Це історія про перше кохання та віру у людей. " В небі все здається набагато чистіше, але це "чистіше" занадто крихке"