Саке відкрила очі вже коли всі почали виходити з машини. Дівчина не могла зрозуміти де вона знаходиться і що взагалі відбувається. Майже половину шляху дівчина проспала на плечі Кемурі. Хлопець підтримував голову Саке та попросив трохи прикрутити музику. На диво, ніхто нічого не сказав. Маг навіть трохи здивувався.
***
Еіко та Начі побачили досить цікаву картину Саке та Кемурі.
- Як думаєш, це призведе до чогось хорошого? - Еіко подивився на пару. Він сумнівався, що це безпечно. Зв'язувати своє життя із магом....потрібно добре подумати перед цим.
- Ти думаєш занадто на перід. Я сумніваюся, що все буде саме так. Думаєш вона зараз до цього готова? Її тільки нещодавно ледь не згвалтували. І взагалі Саке сторониться хлопців. Ті хто поряд із нею це особливі люди які змогли.
- Давай просто зачекаємо. Я не буду туди лізти.
Поки Саке дивилася сни, Кемурі думав про те, що дівчина його приваблює. Він прикрив очі і повільно вдихнув запах волосся. Це занурило хлопця у спокій. Він був впевнений, що хоче бачити її поряд. Його не зовсім цікавила думка оточуючих, йому жити це життя.
***
Сакебі ніхто не будив, адже дівчина дуже кріпко спала. Кемурі побачив, що Саке вже відкрила очі, але не став говорити з нею. Сама дівчина змогла прийти в себе тільки через хвилину.
- Я все проспала? - Саке потерла очі та зрозуміла де лежала. Вона обережно підняла голову та потупила погляд на свої руки. У салоні зібралася атмосфера незручності.
- Ну не зовсім все. у нас по переду декілька днів. А так не було нічого цікавого. Майже всі спали. - Кемурі не потрібно було щоб Саке щось говорила. Він сам все розумів. У його голові все було зрозумілим і чітко спланованим, але коли він починає говорити із дівчиною, все перестає мати сенс та послідовність.
- Дякую, тепер я спокійна, - у голосі дівчини звучав сарказм, - а якщо серйозно, то дякую за те, що змогла комфортно поспати. - Саке посміхнулася.
- Тобі треба менше дякувати. Ти трохи перегинаєш.
- Не перегинаю. Мені здається, що нам пора виходить.
Коли пара вийшла на двір, усі вже потроху виносили речі. На місці вже були розставлені намети. Це було невелике наметове містечко, яке здавалося охочуючим відпочити на природі. Ноягамі керував усім процесом. Він був занурений у справу з головою. Кейт у цей час вже обрала де вони із Саке будуть спати. Хлопці пішли лаштувати дрова для багаття. Вечір передбачується атмосферним.
Дівчата не стали чекати і поки всі були зайнятими почали поратися на кухні. Вони мали ниамір нагодувати всіх, але це було ненайлегше завдання. Вони увімкнули музику і взялися за справу. Через пів години хлопці зрозуміли, що когось не вистачає. Коли вони знайшли дівчат, то були приємно здивовані. Саке та Кейт сміялися, говорили, жартували і було видно, що їм комфортно. Дабі першим зайшов у приміщення і тихо підійшов до Кейт. Вона не Сакебі і швидко відреагувала. В результаті хлопець з ніг до голови був у воді. Розлився голосний сміх і атмосфера стала ще приємнішою.
Усі були розміщені, ситі та веселі. Команда зібралася біля вогню* і почала гомоніти. Ора не посоромився і в формі кота сів на руки Еіко, недалеко від них сиділи Дабі та Кейт, Саке з Кемурі теж вирішили сісти разом. Згодом до них приєднався Ноягамі.
- Давайте обговоримо наші плани. Я хочу щоб ми раціонально використали наш час. Завтра зранку буде зарядка, сніданок і трішки часу щоб привести себе в порядок. В обід буде тренування. Я хочу, щоб ми навчилися якомога більше. Потім буде час на практику ваших сил в магії. Сакебі, ти можеш взяти книги які я приготував. - Наягамі був дуже серйозним. Всі розуміли, що ця поїздка має дві задачі. По-перше, компанія має стати згуртованою командою. По-друге, всі мають підтягнути свої сили та вміння.
- Я завтра маю намір викластися на повну. - Саке була дуже замотивована і в її словах звучала рішучість.
- Хахахахах! Ти занадто сильно схвильована. Навіть на офіційну мову перейшла. - Еіко не зміг втримати язика за зубами.
- Слухай, дорогий друже, ти від мене і отримати можеш. - Саке одразу розслабилася і вже хотіла підірватися до "брата", але їй не дав зробити цього Кема.
- Думаю тобі просто треба завтра стати у пару з ним на тренуванні.
- Так! Я ще жити хочу. - Еіко почав махати руками і ледь не вдарив Ору. Всі почали сміятися. - Може давайте трохи поспіваємо?
Усі із задоволенням підтримали цю ідею. Дабі та Ноягамі взяли гітари та почали перебирати струни. Музика була спокійною та розслабляючою. Саке потихеньку качалася в такт пісні. Кема повернув голову до дівчини. Його очі були приковані до ніжних рис обличчя. Світло від вогню омивало скули і відображалося в очах. Саке неначе відчула на собі погляд і обернулася. Очі двох людей зустрілися і завмерли. У цей момент відбулася магія, але Кемурі був тут ні до чого. Тут була замішана хімія, а на тлі лунала пісня:
*"Лиш вона, лиш вона сидітиме сумна,
Буде пити – не п'яніти від дешевого вина.
Моя дівчинко печальна, моя доле золота,
Я продовжую кричати, ніч безмежна і пуста. "______________________________________
* Вогонь - мається на увазі ватра.
* Пісня: "Лиш вона" Виконавець: Плач Єремії
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє кришталеве небо
FantasyМагі та люди... як поруч живуть настільки різні створіння? Це історія про перше кохання та віру у людей. " В небі все здається набагато чистіше, але це "чистіше" занадто крихке"