Глава 15

46 4 4
                                    

   Пройшов тиждень, а Сакебі досі в депресії. Вона навіть ходила на курси, але там було нудно. Орвел днями лежав на кроваті й нічого не говорив. Тільки Еіко інколи писав, що скоро приїде, але вже з своїм двоюрідним братом. Вони з Саке також дружили з дитинства, але просто спілкувалися не дуже часто. Приїзд друзів дитинства - це єдине, що змушувало Сакебі посміхнутися.

   Сьогодні перший день весни, а це значить, що скоро сніг зовсім зійде і почнуть цвісти перші квіти. Сніг змиє з землі весь бруд, але покаже те, що давно ховав під собою. Така собі маленька таємниця, що тепер може вийти в світ.

   Саке любила весну не тільки через свій день народження. У цю пору року теплішає й можна зняти шапку, яку Сакебі ніколи не любила носити. Це буде самий щасливий день в її житті.

   Дівчина проснулася о дев'ятій годині ранку і взялася готувати сніданок. Блинчики з бананом і чайок - ідеальний сніданок. Так вважає не тільки Сакебі, а і її особистий оберіг. Орвел ніколи не відмовлявся смачно поїсти.

- Як же добре, що не потрібно йти в школу. - Сакебі потягнулася і взялася їсти. - Орвел ти йдеш снідати?

- Не кричи! Носом чую, що пора їсти. - Пробурмотів сонний кіт.

- То чому не прийшов раніше? Де ти вчора в ночі був?

- Мені просто лінь. Помагав Кемурі з патрулями.

- І як продвигаються справи?

- А може ти в Кеми спитаєш?

- Ти навіть не хочеш поговорити. А я його ще годую!

- А хто зі мною тиждень не говорив!? Давай виходь із стану трансу й краще допоможи нам у справі.

- У мене був поганий настрій. А що за справа? - Це дійсно зацікавило дівчину, адже вона просто сиділа дома і ходила в школу, як на автоматі все поколу.

- А ти в Кемурі спитай.

- Ей! Я серйозно.

- Так і я серйозно. Просто хай він тобі роботу дасть, бо пилом припадеш. - Поки Сакебі обурювалася Орвел тихенько втік із-за столу.

   Дівчина і справді задумалася. Потрібно дізнатися більше про магів. Вона дружила з одним із дитинства, але їй було всерівно на те, що Еіко маг. Ніколи її це не цікавило. А зараз у неї багато вільного часу.

- Так потрібно взяти себе в руки й прикрасити кімнату до весни. А вночі пориюся в інеті на рахунок магів. І після курсів підійду до Кемурі. - Дівчина стала в бойову позицію і взялася прибирати в кімнаті.

Твоє кришталеве небоWhere stories live. Discover now