Сьогодні Сакебі прокинулась із розумінням того, що треба познайомити Еіко та Кемурі. Але ще вона розуміє й те, що першому не подобається другий.- І як взагалі можна приїжджати на зустріч й не знати до кого?
- Чого психуєш? - Сонно пробурмотів Орвел.
- Да тому, що Еіко не подобається Кемурі... При тому дуже.
- Думаєш буде психувати?
- Мені от цікаво... У тебе з ранку словниковий запас стирається?
- Ну я ж тільки проснувся. - Надувся котик.
- Хахахаха! Роздупляйся скоріше й підемо снідати.
- Ти завжди регулярно готуєш сніданок обід та вечерю. - Ора навіть облизався.
- Взагалі я ніколи не снідаю, але не можна тебе залишати голодним.
- Переживаєш за мене? - Коли дівчина потягнулася, їй підмигував уже молодий хлопець.
- Орвел! Ти можеш попереджати перед цим? І виходити із моєї кімнати!
- Хахахахаха!!! А може мені тебе дразнити подобається. - Ора одразу вибіг із кімнати, бо за ним полетіла подушка.
Орвел вийшов на кухню та поставив чайник на плиту. Він почув, як двері до квартири відчинилися й до кімнати зайшли Еіко та Начі.
- А ти ще хто? - В обличчя Ори направилася темна куля енергії.
- Ей! Тихіше. - спокійно сказав котик та відсунув руку гостя від себе. - Я туточки якраз по праву, а от ви як зайшли?
- Еіко, не нервуй. Давайте розберемось по порядку. - Подав голос уже Начі.
- Я Орвел. Ми, доречі, вже знайомі. - Його губи розпливлися в усмішці.
- Ти дух? - В унісон прокричали брати.
Тут на кухню залетіла Саке й почала кричати. В цей момент закипів чайник. І хлопці задумалися: чи точно вода закипіла від газу? Чи то можливо від погляду Сакебі...
- Ви якого чудового розкричалися? Орвел, виключи вже ти цю плиту! А ви чого без стуку та дзвінка в квартиру завалюєтеся!? - Покричала... І пішла в ванну.
- Твоїх рук діло? - Шоковано спитав Начі.
- Може бути.- Так само, як і Начі, відповів Ора. - Оце Кемурі тяжко з нею буде.
- Кемурі!? Ти його дух? Чому це йому тяжко буде?
- Еіко, да не псіхуй. Я дух Кемурі. Він навчає Сакебі.
У цей момент із ванної кімнати виходить Саке.
- І чому такому це ти навчаєшся в цього Кемурі!?
У цей момент Начі зробив фейспалм.
- Якого ти ореш? - На диво спокійно відповіла Сакебі. - Хочу писати заклинання, хочу допомагати. Він же ж мені допоміг. - Дівчина показала пальцем на Орвела.
- І для чого тобі це? Твоя дупа на місці сидіти не може?
- Ану заспокойтеся! - Перед обличчям Саке став Начі. - Давайте їсти.
- Хахаха! Ти як завжди. Добренько. До речі.... Кемурі - це той маг, до якого тобі потрібно.
Сказати, що Еіко був в шоці, нічого не сказати.
- Що!? Якого чорта!?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє кришталеве небо
FantasyМагі та люди... як поруч живуть настільки різні створіння? Це історія про перше кохання та віру у людей. " В небі все здається набагато чистіше, але це "чистіше" занадто крихке"