Eldar de --Cheryl--

267 13 2
                                    

Critica:
Titlul in sine nu este cel mai original, căci mulți înaintea ta au facut titluri cu numele personajului principal. Cu toate acestea, mie îmi place numele rar întâlnit al băiatului.
Coperta este ok, dar după cum bine știți, eu nu prea comentez coperțile, fiind ceva subiectiv.
Îmi place ideea descrierii, regăsită de altfel și în prolog, dar a mai fost întâlnită pe wattpad. Acum, sa nu mă înțelegi greșit, nu este ceva rău sa ai o idee clișeică, dar de preferat este sa îți pui amprenta personală asupra lucrării.
Nu mi-am conturat o idee fixa asupra cărții, deoarece are numai primul capitol, dar pot spune ca pana aici, ce văd îmi place.
Ai mici scăpări, dar acestea se pot edita repede. De exemplu sunt locuri unde ai pus un spațiu și înainte și după virgula, dar eu stiu ca sunt numai niște mici scăpari, restul capitolului fiind corect.
Îmi place ca pui linia de dialog corectă și că ai diacritice.
Însă, nu ai aliniate. De fapt, ai pus in câteva locuri, dar nu sunt prea multe, deși sunt locuri unde trebuie puse.
Nu mai folosi „ala", deoarece aceasta este forma populară a pronumelui ce la tine in carte nu are ce caută. Tu poți folosi „acela".
Pe scurt, cartea ta este pe drumul cel bun.

Nota: 3/5

Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4  și părere ta la cartea mea „Scântei".

-Sara

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum