Amnesia de @DeyaMalik

57 3 2
                                    

Titlul este potrivit cărții.
Coperta este ok, dar ai putea schimba modul în care este scris titlul și să îi îndepărtezi un piculeț pe protagoniști.
Descrierea este inexistenta, fiind înlocuită de un dialog destul de sugestiv. Totuși, este de preferat să avem descrieri propiu-zise.

Pentru a arată vorbirea directa între doua personaje, nu se folosesc ghilimele, ci linia de dialog „—". Ghilimele se folosesc cu acest scop doar în limba engleza. Tu, folosindu-le în romană ai stricat inutil estetica cărții.
Mănânci destul de multe virgule. De exemplu, în descriere, la antepenultimul rând, trebuia pusă o virgula înainte de „domnule".

În majoritatea timpului nu ai diacritice, ceea ce îngreunează lectura cititorului.

Ideea este clișeică, dar poți schimba pe parcurs destinul poveștii, adăugând elemente originale ce pot da farmec cărții.

După fiecare semn de punctuație se lasă un spațiu.
Ghilimele în limba romană se pun cu prima pereche jos, iar a doua sus.
Nu se pun poze în mijlocul capitolului, ci la început, la media.

   Știu că dacă vei lua în vedere aceste reguli și sfaturi, vei face cartea mult mai ușor de citit, având un viitor minunat.

Nota: 2/5

Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4 și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"

— Sara

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum