Sonetul unui zgomot

63 7 6
                                    

      Capitol dedicat lui Itsjustdarkoutside.

      Bună! Mă bucur că m-ai ales pe mine să îți fac critica, așa că, fără alte introduceri, să trecem la capitolul propriu-zis.

      Un singur lucru mă deranjează aici: coperta. Știi că se spune să nu judeci o carte după copertă, nu? Ei bine, pe wattpad nu este așa. Aici toți vor fi atrași în primul rând de ea, iar tu nici măcar titlu n-ai pe poza aceea deloc expresivă. În rest, descrierea e bună, titlul m-a facut să caut ,,sonet" în dicționar, dar îmi place.

      Din punct de vedere estetic, ai scăpări minore. La ultimul capitol o greșeală de tastare, alineate cam mici și acele două cratime ca linie de dialog. Dacă nu ai tastatura G-Board care o are, poți folosi Wikipedia, îi dai copiere de acolo.
 
      La idee... nu prea pot să formez o părere despre un anume fir narativ încă, însă tu ai o descriere excelentă. Sunt transpuse perfect toate sentimentele, nu am ce comenta aici! Ai talent și scrii bine, însă din cele două capitole nu prea poți scoate un rezumat cap coadă. Nu sunt foarte lungi, iar stilul tău este cursiv. Totuși îți recomand să ai grijă să începi mai repede acțiunea propriu-zisă... eu cred că va ieși ceva minunat.

      Nici n-am ce altceva să mai spun... aș vrea, însă nu prea am ce să critic, cel puțin momentan. Nu pot decât să îți urez mult, mult succes și cât mai mulți cititori!

      Notă: 4,2 din 5

      Ca plată, te-aș ruga să îmi dai follow pe contul personal, sau o părere la povestea mea ,,Tronul Discordiei". Multumesc.

      Nyx

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum