Coperta, împreună cu titlul, trebuie să atragă cititorii, să-i convingă să dea acel click pe carte și să citească descrierea. A ta face exact opusul. Titlul ne duce cu gândul la o poveste de dragoste de pe timpuri – căci acum nu prea mai există prinși în lume. În schimb coperta este o poză care nu exprimă absolut nimic. Fonturile sunt oribile, iar culorile la fel. Numele autorului este aruncat într-un colț, la prima vedere nici nu l-am observat. Îți sugerez să o schimbi.
Descrierea este foarte scurtă. Chiar dacă nu ai încadrat textul intre ghilimele se observă că este un paragraf din carte. Ar trebui să oferi un mic detaliu despre ce va avea loc un carte, ceva care să facă cititorul să treacă la primul capitol.
În plus, ai o mulțime de greșeli de scriere (de exemplu: nu se pune pauză înainte de semnele de punctuație, propoziția începe întotdeauna cu literă mare).
În structura „*Ești pasiunea mea prințesă* mereu auzeam asta de la tine” corect este „Ești pasiunea mea, prințesă”, auzeam mereu de la tine.Prologul este foarte scurt și nu am prea înțeles nimic din el. Ai multe fraze lipsite de sens și greșeli gramaticale. Folosești cratima în locul liniei de dialog și nu ai aliniate.
Și capitolele sunt scurte. Îți sugerez să detaliezi mai mult sentimentele și acțiunile personajelor. Cartea ta are nevoie de o editare drastică, asupra fiecărui capitol.
Sper că te-au ajutat sfaturile mele.
Nota: 1/5
Plata: follow contului meu, IsabelWaugh
-Lumy