Capitol dedicat lui DoMaIa.
Hei, ma frend, știu că te-am lăsat să aștepți, dar am uitat de critica asta (stii că sunt o persoană ocupată cu frecatul mentei), însă uite-mă aici, scriind părerea, chiar dacă au trecut 1000 de ani de când ai lăsat cererea.
Coperta este drăguță, ți-am mai zis o dată asta. Totuși, dacă vrei să atragi mai mulți cititori, ți-ar trebui ceva mai complex, nu o poză pe un fundal alb și un scris mititel în colț. Lumea are tendința să dea clic pe cartea care atrage întâi prin aparențe, așa că ai putea modifica asta la un moment dat în existența ta.
Descrierea are lungimea aia piotrivită pe care eu nu pot să o fac niciodată. Nu prea dă detalii despre acțiune, însă, iar asta poate lăsa în aer mulți potențiali cititori. Ți-aș recomanda să mai spui, pe lângă asta, și pe ce se bazează povestea, una-două propoziții care să te facă super curios. De asemenea, am observat ceva greșeluțe de exprimare: una ar fi ,,doar că așa auzi...", unde ar suna mai bine ,,doar pentru că". Alta ar fi virgula de după ,,păcat" care ar fi trebui să fie punct, asta e tot ce am observat.
Legat de gramatică și puncuație, știi că eu te-am mai corectat și prin privat și prin comentarii, nu cred că a mai rămas ceva (în afară de câteva virgulițe uitate). Deci, la capitolul ăsta stai bine, acum să discutăm despre cel mai important lucru, ideea și modol în care ai scris cartea.
Ideea știi că îmi place mult, doar e vorba despre îngeri și demoni! De asta pot și să comentez mai bine aici, eu am scris cărți cu tematica asta de îmi ies pe nas, dar tot mai scriu. Știi ce e fain la povestea ta? Că nu îi clișeul ăla cu îngerul inocent corupt. Alexandru (dacă i-am greșit numele poți să mă bați) e prieten deja cu Zafrim și își pariază motocicleta (mă bați dacă zic că îi ship-uiesc?), o pierde și mai fumează el țigările lui cu cămilă. Momentan, despre ideea în sine a cărții cititorii nu își pot da seama dintr-un capitol, dar eu am spoiler (nu o să zic nimic) și îmi place.
Acțiunea și personajele nu-s încă bine conturate, ce pot spune? Bine, ai scris puțin și încă nu sunt construite în amănunt, așa că eu îmi pot da cu părerea mai mult din spoilere (ceea ce nu o să fac, stric farmecul). Descrieri ai, dialog este... offf, nu puteai și tu scrie 5 capitole și apoi să mă pui să fac un roman de critică? Ce poți comenta de rău la un prim capitol fără greșeli?
Gata, nici nu îmi merge tastatura de la telefon, că mi se mișcă încet, așa că îți dau nota 4/5, fiindcă nu ar fi corect pentru cei care au luat 5 pe mai multe capitole și descrieri.
Plată nu-ți cer că te cunosc și nici nu știu ce să îți dau. Pa!
Nyx