Dear Crush de @LilithAgr593

32 3 0
                                    

   Titlul este potrivit cărții, dar este în limba engleza, când ar trebui să fie în limba romană.
   Coperta nu este bună din mai multe puncte de vedere, dar partea bună a situației este că poți lasă o comanda la cartea noastră cu coperți, pentru a avea o coperta minunata.
   Nu ai pic de descriere, ceea ce este un mare minus. Fără descriere nimeni nu va intra la cartea ta, adică cartea va rămâne cu cât mai putine șanse de a fi citită.
Nu ar trebui să scrii: „ Cap 1", ci „Capitolul 1: numele capitolului", deoarece este de preferat să existe o denumire a fiecărui capitol în parte.
   Mănânci multe diactrice, ceea ce face citirea cărții mult mai grea. Nimeni nu vrea să stea să descifreze cuvintele scrise de tine.
   Lași prea multe spații inutile între cuvinte.
  Majoritatea capitolelor nu dau impresia de seriozitate cu privire la aceasta carte.
   Cratima nici nu cred că ai folosit-o vreodată, lăsând un spațiu gol în locul acesteia.
   Nu se lasă niciodată spațiu înaintea semnelor de punctatie, ci întotdeauna după.

   Ar trebui să ai alineate, deoarece fără ele estetica cărții este dusă pe râpă.
   Mănânci prea multe virgule.
  
   Ținând cont că este proză scurta este de înțeles de ce sunt capitolele atât de scurte, însă, având în vedere aceasta mărime mică, ar trebui să fie cât mai bune posibil. Dar mi se pare că nu îți dai prea mult interesul, cartea parând a o lucrare neserioasă.

   Ideea este una clișeică, gramatical nu stai prea bine, iar înfățișarea cărții nu este nici e prea bună. În final, îți sugerez ori să faci o editare la sânge a cărții, ori să o ștergi și să începi o noua versiune a acestei cărți, una mai bună.

Nota: 1/5

Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4 și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"

— Sara

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum