Titlul: Sunt normal
Categorie: Fantezie
Coperta: Am decis să fac o paralelă între coperta pe care o aveai atunci când ai cerut critica și cea actuală.
Coperta dinainte, în opinia mea, era oribilă și nu îmi transmitea absolut nimic. Dacă mă întrebi pe mine aș vrea să nu o mai folosești vreodată.
Coperta de acum nu este nici ea o mare strălucire, este totuși o mică îmbunătățire, măcar poza aleasă acum este interesantă. Totuși, nu înțeleg de ce folosești acel font mereu. În coperțile normale titlul este cel evident, iar numele autorului este mai puțin evident, la tine este exact invers. Sincer, m-au durut ochii încercând să îmi dau seama care este treaba cu titlul scris astfel, este abia sesizabil.
Sfatul meu este să faci numele autorului mai mic, să faci titlul mai evident și să renunți la fontul folosit pentru el, mi se pare inestetic. Păstrează totuși poza de acum, este o alegere bună.
Descrierea: Interesantă, atrage, lasă loc misterului. Mă bucur că nu ai pus doar un simplu paragraf din carte și chiar ai încercat în linii mari să faci un rezumat al acțiunii fără a da prea multe detalii. Este un mare plus.
Te sfătuiesc să ai grijă la alineatul de la început și să-l pui. Este posibil să fie wattpadul de vină pentru asta, dar eu te-am anunțat. Arată inestetic fără acel alineat.
Ideea cărții: Este originală, interesantă și stârnește interesul. Prologul și primul capitol pe care le-am citit au fost interesante, m-au ținut captivă în poveste. Cred cu tărie ca ai scris ceva bun, de valoare. Consider că ești pe drumul cel bun, eu una nu am mai văzut o astfel de carte pe wattpad sau în general, asta este foarte bine.
Apreciez că nu introduci, nici măcar din greșeală, cartea în clișeu. De asemenea, am observat că nu ai greșeli gramaticale, de exprimare sau de tastare, iar acesta este un plus.
Continuă tot așa! Dar, te rog, fă ceva în legatură cu coperta aia, ai atrage mulți cititori dacă ai schimba-o.
Nota: 3,5/5
Plata: Follow permanent contului meu personal @DeyaMalik și trei voturi pentru una dintre cărțile mele „Moștenirea/Amensia"
-Ada-