Titlul mi se pare interesant, deși vinul este destul de folosit.
Coperta este ok, dar dacă vrei una mai avansată poți da o comanda la cartea noastră dedicată pe acest subiect. Totuși, nu mă voi axa prea mult pe acest lucru, căci este ceva subiectiv.
Descrierea în sine este bună, dar are nevoie de câteva alineate.
Nu cred că ai ales cea mai potrivită categorie pentru aceasta carte. Mie mi se pare că dacă ai pune-o în fictiune pentru adolescenți, ai putea acoperi o arie mult mai mare de idei, ceea ce ar fi un lucru bun.Un lucru pe care l-am apreciat la cartea ta încă de la început a fost că este din perspectiva unui băiat, ceva rar în viața reala și aproape inexistent pe wattpad. Totuși, nu era nevoie să precizezi în descriere din ce perspectiva scrii.
Ghilimele în limba romană se pun astfel: prima pereche jos, iar a doua sus.
Nu ai deloc alineate, un lucru ce strica estetica cărții, un minus mic, dar ușor sesizabil.
Linia de dialog corectă este: „—".
După punctele de suspensie se lasă un spațiu, deoarce regula cu spațiu după semnele de punctuație se aplica la absolut toate semnele.Ideea nu este nimic nemaivăzut, dar depinde mult de cum vei continua de acum înainte, de aici poți face cartea un clișeu sau ceva original. Depinde de tine ce elemente adaugi în următoarele capitole importante ale cărții.
Nota: 2, 7/5
Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4 și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"
— Sara