Experiment de sweet-dreamer409

27 2 0
                                    

sweet-dreamer409

Titlul se potrivește cărţii, dezvăluind subiectul lecturii. Nu îmi place că ai pus acel "INCHEIATA" după titlu. Nu îmi place însă că este unul mult prea folosit și trimite cititorul cu gândul la conținutul clișeic al cărţii. Ai putea să-l schimbi pentru a oferi o notă de originalitate lucrării.

Coperta este prea simplă. Efectele sunt așezate cam prost pe părul și fundalul este neclar. Citatul sau ce ai scris acolo sus nu se vede, la fel și autorul. Te sfătuiesc să ceri o copertă de la cineva care se pricepe să pe facă. Ai putea încerca chiar aici pe grup, la cartea noastră de coperţi.

În descriere îți lipsesc diacriticele. Ai mai multe greșeli gramaticale. Descrierea nu spune nimic despre carte și este clișeică. Partea cu întrebările am văzut-o de foarte multe ori și în unele locuri chiar au sens, dar aici nu. Te sfătuiesc să alcătuiești o scurtă descriere a ceea ce se întâmplă în carte.

La partea de estetică, punctuație și gramatică mai ai mult de lucru. Îți lipsesc diacriticele și unele cuvinte sunt scrise greșit. De asemenea, ar trebui să folosești alineate și linie de dialog și să descrii mai mult emoțiile personajului și acțiunea. Încearcă să pui mai puţin dialog și mai multă narațiune.

Conținutul cărţii nu se ridică la standardele unei lucrări bune. În primul rând, nu începi niciodată o carte cu "Bună, sunt x". Trebuie să lași cititorul să descopere singur aceste lucruri despre personaj pe parcursul povestirii. Încă din primul paragraf am avut dificultăţi în a înțelege anumite propoziții. Acțiune mi se pare ireală și conversațiile personajelor lipsite de sens în unele locuri. Totuși, m-a surprins faptul că fata populară devine tocilară datorită unui proiect. De obicei e invers. Asta nu înseamnă că nu există suficiente cărţi cu subiectul acesta.

Nota: 1/5

Sper că te-am ajutat.

Plată: o părere la cartea mea "LEXA: Dragostea e o slăbiciune".

-Lumy

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum