Căsătorie dintr-o beție

47 3 0
                                    

    Carte scrisă de lupul-din-umbra

      Vreau să încep prin a-mi cere iertare că a durat atât de mult. Știu că școala s-a terminat, dar timpul meu liber s-a evaporat.

     Voi începe ca de fiecare dată cu exteriorul, fiindcă toți știm că acela este primul impact pe care îl are o carte asupra cititorului. Știu, este demoralizant să o recunosc, dar coperta schimbă păreri. De aceea o carte proastă cu o copertă bună are multe citiri, iar o carte impecabilă, dar cu o copertă nu atât de fermecătoare nu ajunge în top.
Coperta ta nu este cel mai fericit caz, da, știu, Wattpad distruge calitatea unei imagini, da, știu, e greu să găsești pe cineva talentat să îți facă o copertă înainte să postezi cartea sau înainte să ai X capitole. Dar totuși, în afară de Story by și titlu, habar nu am ce se întâmplă pe coperta aia. Încearcă să o ajustezi puțin, sau poți face o comandă aici, pe grup
(Not intended self promotion)

     Descrierea, ei bine, nu este o durere foarte mare. E bunicică, întotdeauna este loc de mai bun și am să îți arăt. Prima frază este bună, interesantă, atât cât trebuie ca să atragă interes. A doua, scârțâie săraca, dar merge. A treia,... uite ca nu este. E mult prea scurtă. O descriere, într-adevar trebuie să ofere un sneak-peek cititorului, întotdeauna se spune să nu scrii prea mult în descriere, dar nici prea puțin. Încearcă să dezvolți atât cât să intrigi. Poți alege un citat din carte interesant sau o amintire din seara cu beția.

     Primul capitol îmi pare mai potrivit ca descriere decât capitol. Aproape toată lumea începe cu razele alea gingașe care mângâie pe față personajul principal, iar acesta are o reacție mai mult sau mai puțin plăcută. S-au terminat ideile pentru a începe o carte, oameni buni? Nu înțelege greșit, nu e un început rău, dar este atât de utilizat și reutilizat încât se plictisește cititorul de toate cărțile. Imagineaza-ți cum ar fi fost ca toți autorii din lume să înceapă cărțile așa. Păi nu mai exista marii autori, se numeau generațiile "ciumei razelor de soare". E precum o boală pe Wattpad.

     În al doilea capitol, ei bine sunt foarte dezamăgită. Nu pot să cred că există atâta impertinență încât să spui că Kate avea pijamale cu "Tom si Jery". După atâția ani în care au amuzat atâtea generații, tu îi greșești numele lui Jerry? *sper că ai gustat gluma*.
Acum serios, al doilea capitol este sec. Amintirea ei amuzantă de "să îmi scuip plămânii de la atâta râs" nu mi se pare atât de amuzantă. Over all nu este o carte foarte rea, dar trebuie șlefuită. Mult. Foarte mult. Si despre personaje, mi se par mult prea clișeice. O fată, căreia nu îi plac petrecerile, are o prietenă și...nici nu e nevoie să continui.

     Greșeli gramaticale nu ai, cel puțin nu le-am observat. Dacă cineva le vede, nu îmi dați în cap, e 7 dimineața când scriu asta. Folosește diacritice, uneori ai, dar foarte rar, iar linia de dialog e sfânta!

     Acolo scrie că genul este dragoste. Părerea mea este că apare mai multă comedie decât romanță. Poate vrei să revizuiești.

Plata ta constă în follow permanent contului meu EvelineQueen și o părere la cartea mea: Pravila Turcotte.

-Starless.

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum