Titlul: Demonii lui Angelo
Categorie: Thriller/mister
Coperta: Nu mi se pare cea mai strălucită. Are un oarecare potențial, dar se poate mult mai bine de atât. Autorul nu se prea vede, încearcă să-l faci mai evident, poate și titlul ar arăta mai bine daca ar fi mai mare puțin. Fontul folosit îmi place, dar nu mi se pare că arată foarte bine pe această poză.
Această copertă nu m-ar intriga îndeajuns încât să mă facă să citesc. Mă aștept la ceva mai spectaculos în cazul în care te hotărăști să o schimbi, având în vedere genul cărții și povestea în sine chiar te sfătuiesc să faci ceva mai evident.
Descrierea: Îmi place, mi se pare interesantă și mă intrigă. Mi se pare o descriere bine pusă la punct.
Ideea cărții: Am observat că ai un trailer pentru carte în care apare Sabrina Carpenter, dar în distribuție nu apare, locul ei fiind înlocuit probabil de Dove Cameron, ar fi bine să rezolvi această problemă.
Ideea în sine este interesantă deși la început mi se pare că aduce puțin a povestea din filmele „Saw", iar pe parcurs am întâlnit ceva ce m-a dus cu gândul la filmul „I Know What You Did Last Summer".
Am observat greșeli în exprimare, nu sunt grave, dar totuși există. Unele fraze sunt prea lungi și își pierd înțelesul pe parcurs. Ai greșeli gramaticale, iar peste unele chiar nu pot să trec cu vederea: „a-ți încercat/ a-ți aruncat". Am dorit a-ți aduce la cunoștință faptul că acest „a-ți" în acest context se scrie legat. Despărțit se scrie doar atunci când „ți" are funcție de pronume.Atunci când ajută la formarea timpului perfect compus se scrie doar legat. Cratima se folosește în acest context pentru a înlocui o vocală, dacă e să ne luam după cele scrise de tine ar suna cam așa: „Nici măcar nu a îți încercat să anchetați situația, dar a îți aruncat vina." Sună frumos? Eu cred că nu! Pe lângă asta am mai observat câteva greșeli minore, aceasta era prea importantă ca să nu o exemplific exact. Îți sugerez să reiei cartea, să citești cu voce tare și să corectezi unde este cazul.
Apreciez că folosești diacritice, dar nu folosești linia de dialog. Ceea ce folosești tu este cratima (-), linia de dialog (—) este diferită de cratimă și de linia de pauză (–). Aș prefera, de asemenea, să lași mai mult spațiu pentru alineat.
Cartea are potențial, dar trebuie editată atent.
Nota: 2/5
Plata: Voturi la cinci capitole din cartea mea „Moștenirea" și follow permanent.
-Ada-