Această carte este scrisă de --Zoella-- și face parte din categoria Ficțiune generală.
Pentru început vreau să îți mulțumesc că mai ales pe mine pentru realizarea acestei critici.
Fără alte introduceri, să începem!
Titlul- îmi place, chiar dacă mi se pare cam lung.
Coperta- e drăguță. E simplă, dar parcă totuși nu se potrivește cu ce scrii tu.
Descrierea- este scurtă și la obiect, ceea ce este foarte bine.
Și acum să trecem la conținut pentru că aici am multe de spus.
Ai scris ,,cinici" în loc de ,,cinci".
Ar suna mai bine ,,Mai exact acum cinci ani când aceasta a murit de leucemie.",,Deși se presupunea că trebuie să fiu matură, eu nu am fost." Sună mai bine așa.
După ,,dar" se pune virgulă."așa de ușor"
Înainte de ,,iar" virgulă.Te-ai repetat cu ,,voi merge". Putea să scrii la început: ,, nu voi coborâ la masă".
,,în oraș"
După cuvantul ,,oraș" pune punct și scrie cu literă mare.Încearcă să faci din propoziția asta mai multe fraze pentru că este prea lungă.
"ieșit" era corect."zece și jumătate"
Te-ai repetat cu cuvântul ,,club" și ,,intrare".
"combinații". Chiar dacă nu știu la ce fel de combinații te referi.
"Am intrat, iar mirosul de..."Nu ți-am corectat tot, dar mai ai multe greșeli din ce am văzut.
Când scrii o replică a unui personaj, iar apoi urmează gândurile lui pune virgulă si scrie cu literă mică.
O întrebare foarte importantă... Cartea e din Ficțiune Generală, nu? Atunci, de ce personajul tău are puteri supranaturale? Dacă vrei să rămână așa, pune-o la SF.
Nu ai alineate, ceea ce nu dă un aspect plăcut lucrării.
Grăbești acțiunea. Deja din al doilea capitolul ea fuge de acasă că nu știu cine o urmărește.
Mai ai de muncit, dar ai potențial. Corectează tot ce ai scris până acum pentru că sunt multe greșeli de scriere și am văzut și câteva de ortografie, parcă.
Notă: 2,67/5
Ce ți-am zis eu aici, ar trebui să te motiveze. Spor la scris și la cât mai multă inspirație!
Ca plată, aș dori o parere la cartea mea ,,O viață cu minciuni" pe care o găsești pe profilul meu.
-Panda