Îmi place coperta, iar titlul este bine ales, stârnind curiozitatea cititorului.
În descriere ai avut o explicație inutila, o apozitie — imediat după ce ai menționat titlul cărții — care strica melodiositatea frazei, așa ca aș sugera să o ștergi.
Nu ai greseli gramaticale și nici de punctuație, iar descrierea este interesantă ceea ce m-a facut să cred că asa va fi și cartea.Mi-a placut că nu ai avut un început tipic, ci ai implementat un vis, un fragment dintr-un vis.
Un lucru pe care l-am observat încă din primul capitol este acela că nu pui bine cele trei steluțe. Acestea se pun mereu mijloc.Nu ai nicăieri alineate, nici înaintea paragrafului, unde este cel mai necesar, dar nici înaintea liniei de dialog care trebuie să aibă un mic spațiu înaintea ei.
Ai o idee nemaintâlnita, ilustrata de niște personaje cu nume originale ce crează o poveste buna. Uneori, ai momente în care pui prea mult cititorului pe tavă. Prea multă informație care nu are timp să fie digerata, așa că îți reamintesc că nu trebuie să te grabești cu acțiunea cărții.
Acum, probabil că ești in situația în care îți e greu sa abandonezi o anumită idee, chiar dacă pentru un scurt timp, asa că încerci sa dai cât mai multe informații atunci. Dar, trebuie să îți reamintești că nu trebuie să îți fie teama de schimbare și nici de propia ta persoana.
Iar cu acestea spuse, cu retușările făcute sunt sigura că cartea ta va fi și msi apreciata decât este deja.
Nota: 3,40/5
Plata: parera ta despre cartea mea, „Gustul fericirii" și cel mai recent capitol din „Scântei"
— Sara