Capitol dedicat lui Andra_Dejardins.
Bună! În primul rând, mulțumesc că m-ai ales și scuze dacă a trebuit să aștepți prea mult, am fost ocupată. Fără alte introduceri, să trecem la critică.
Exteriorul îmi place. Coperta mi se pare potrivită, titlul este foarte bine ales, iar descrierea scurtă și la obiect. Nu am ce comenta aici, așa că putem trece la conținut.
Estetic și gramatical, stai bine. Ai diacritice, linie de dialog, scrii corect, singurele scăpări, ca să le numesc așa, sunt vreo trei virgule pierdute și lipsa alineatelor. Asta nu e ceva capital, știu și eu că wattpad-ul face fițe și șterge.Trecând la idee, este mai originală decât multe povești de dragoste, așa că voi puncta asta. Povestești frumos, pui detalii care să te introducă acolo, deci nu ai vreo problemă aici. Și personajele sunt bine făcute, poate la început ușor grăbite. Adică, o simplă întâlnire deja le afectează starea de spirit și gândirea. Desigur, este frumos, dar în ziua de azi nu știu cât se întâmplă.
Țin să adaug totuși că nu le am cu această categorie. Pur și simplu, indiferent cât este de bine scrisă nu pot clasa o asemenea poveste în fruntea topului meu de favorite. Este subiectivism pur, căci lucrarea ta este numai bună de recomandat cititorilor din acest gen.
Nu mai am nimic de adăugat, așa că îți urez mult succes la scris!
Nota: 4 din 5
Ca plată, aș vrea follow la contul meu personal, lupcatel. Mulțumesc!
Nyx