Secretul de @sweet_dreams031

39 4 1
                                    

Titlu: Secretul

Autor: sweet_dreams031

Gen: mister, acțiune, ficțiune adolescenți

Coperta.

        Coperta este oribilă, nici nu văd ce ar putea atrage pe cineva. Poate doar faptul că îl are pe Harry și poate citește un fan de al lui, dar sincer, nu atrage pe nimeni. Nici nu este o copertă, sunt niște poze, un colaj, și pot spune că este nereușit. Nu are nici măcar dimensiunile corecte, fontul îmi nenorocește privirea, iar culoarea fontului este o alegere foarte proastă. Îți sugerez să ceri o comandă undeva, sau dacă vrei, poți lăsa o cerere la cartea de pe profilul nostru.

Descrierea.

        Scurtă, clișeică, o idee repetată de prea multe ori. Bad boy și fata care îi descoperă secretele. Mai există puțină originalitate pe aici, sau folosim aceeași idee în repetate rânduri doar pentru că la unii a prins și "publicului" i-a plăcut? Iar acel "cititi și veți afla" mi se pare cea mai mare tâmpenie pe care o poți pune în descriere. Serios? Așa crezi că atragi cititorii? Crezi că îi faci curioși? Îți dau eu răspunsul, nu e nimeni curios să vadă ce se va întâmpla dacă tu nu le captezi atenția.

Conținut.

        Două pagini un capitol? Trei pagini? Serios? Încerc din greu să nu fiu rea, dar nu am altă posibilitate. Cum Dumnezeu te aștepți ca cineva să înțeleagă ceva din capitolul ăla? Povestea este mult, mult prea clișeică. În plus, ea s-a mutat cu ta-su unde? Într-un orășel din Seattle? Ultima oară când am verificat, Seattle e un oraș. Apreciez totuși că nu e clișeu maxim și mai are un părinte în viață. În mod normal, folosesc sarcasm. Se mai poate mai mult clișeu? Da, normal că da. Taică-su are gagică "Doris" (bine că nu e Dory săraca) și are aia și o fată pe nume Mason. Minunat. Și nu am terminat, ea merge la facultate și ghici ce? Apare Steph, pentru că de ce să nu refolosim o idee dacă a fost bună? Până la urmă iese și un film din ea, nu? Nici măcar nu ai încercat să îi dai un nume protagonistului, Harry Styles, minunatul prinț fermecător.

Gramatică.

        Probleme gramaticale nu am vazut, nu foarte mari, probabil doar de tastare, dar sinceră să fiu, nu am fost în stare să trec de capitolul 5. Și e mare lucru că am ajuns acolo în primul rând. Și nu am ajuns acolo pentru că mi-a plăcut cartea, ci pentru că nu înțelegeam nimic din alea două-trei păginuțe.

Aspect.

        Nu stai bine deloc la acest capitol. Dacă pui "!!!!!!!!" nu este deloc estetic și face cartea să pară o glumă, nu o să o ia nimeni în serios. Cele trei puncte de suspensie se numesc așa cu un motiv, nu sunt patru! Mama ei de linie de dialog nu înțeleg de ce e înlocuită de ghilimele, dacă scrii în română. Am folosit și eu ghilimelele, dar prin 2015 când era epidemia cu ele, acum a trecut, gata. Nu ai mereu aliniate, nu ai mereu diacritice, iar asta strică aspectul.

Nu știu dacă ai putea să o rescrii pentru că nu cred că vei găsi ceva de salvat. Nu știu cât de rea o să par, dar nu are ce căuta nici pe această platformă, nici altundeva.

Notă: 0/5

Plata ta constă în follow permanent contului meu personal MariaKunderson, voturi la toate capitolele cărții mele "Pravila Turcotte" și o părere sinceră din partea ta, elaborată (adică nu: îmi place, next sau: nu îmi place, e nașpa).

-Starless

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum