Inimă de aur - un_Cartof

32 4 2
                                    

Titlul: Inimă de aur, mi se pare o alegere fericită. 

Categoria: Fantezie

Coperta: Sincer, nu am ce să comentez de rău în legătura cu coperta ta. Am încercat să îi găsesc orice mic defect, dar chiar îmi place. Mi se pare foarte potrivită pentru carte.

Descrierea: Interesantă, bine structurată. Personal, o astfel de descriere mi-ar trezi interesul pentru carte. Totuși, la final de tot cred că ar suna mai bine dacă ai spune îi va aduce ori glorie eternă ori pieirea. 

Ideea cărții: Este interesantă, originală, creativă.

     În prolog cred că ar merge mult mai bine dacă ai spune Zeci de randunici au brăzdat cerul, termenul de penetrat mi se pare ușor vulgar pentru ceea ce vrei tu să transmiți. De asemenea încercă să schimbi Nu știu nimic despre ce puteri ar putea avea cu ceva de genul Nu știu nimic despre puterile pe care le va avea, cred că ar suna mai bine. Exprimarea mi se pare puțin greoaie, pe alocuri a trebuit să citesc de 2-3 ori ca să fiu sigură că am înțeles exact ce ai vrut să transmiți, iar aici e abia vorba despre prolog.

     În capitolul 1, la început, am sesizat o mică greșeală în exprimare, încearcă să spui după ce tocmai ai scăpat de o luptă pe viață și pe moarte, dacă folosești termenul unei lupte nu prea are sens. 

    Per total, povestea îmi place, ideea mi se pare una strălucită, ai mai mare grijă la modul de exprimare și totul o să fie absolut perfect. Cartea mi se pare foarte bună, drept dovadă nici nu am avut ce să critic. Greșeli gramaticale sau de tastare nu am sesizat, tot ce pot să spun e că te felicit. 

Nota: 5/5

Plata: Follow permanent contului meu personal @DeyaMalik și voturi pentru capitolele postate din cartea mea Un altfel de jurnal.

                                                                                                  -Ada-

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum