Titlul: Clipe de agonie, mi se pare interesant, autentic, dar nu în concordanță cu conținutul.
Categorie: Fantezie pentru adolescenți, în ce mod este cartea asta fantezie? Eu una nu îmi pot da seama. Credeam că fantezia se referă la ceva chestii paranormale, vampiri, sirene, monștrii, ceva ce ține de domeniul fantasticului, în niciun caz la certuri dintre prieteni. Te sfătuiesc să schimbi categoria. Nu are sens!
Coperta: Personal, nu-mi place și nu mă atrage. Nu poți să pui pe copertă cuvântul agonie cu majusculă, strică aspectul, pe mine m-a deranjat din punct de vedere vizual. Arată ciudat și modul în care este scris numele autorului, nu pune by X, pune pur și simplu numele autorului, dar nu în colț.
Cred că ar arăta mai bine dacă ai schimba poza, poți încerca să pui un adolescent care plânge sau un grup de adolescenți, să păstrezi modul în care este scris titlul, dar fără acea majusculă și să pui numele autorului undeva în mijloc, jos.
Descrierea: „Atunci când limitele orgoliului și a invidiei sunt atinse, se crează agonia." Aceasta nici măcar nu este o descriere. În descriere se presupune că trebuie să faci un rezumat al rezumatului cărții, din ceea ce ai scris tu nu se înțelege mai nimic, iar pe deasupra există și greșeli care mi-au sărit în ochi din prima clipă: „Atunci când limitele orgoliului și ALE invidiei sunt atinse, se CREEAZĂ agonia." (astfel se scrie corect)
Poți păstra ceea ce ai scris ca un fel de citat sau chiar morală, dar trebui sa mai scrii ceva pe lângă asta.
Descrierea și coperta sunt doua elemente foarte importante atunci când publici o carte, nu numai pe wattpad, ele sunt cele care atrag atenția prima oara. Poți să ai o carte foarte bună, dar dacă o dai în bară cu coperta și descrierea, puține sunt persoanele care se vor încumeta să mai citească ceva.Ideea cărții: Mi se pare destul de interesant faptul că ai ales să povestești din perspectiva celor 5 prieteni, pe rând. Să ne introduci ușor, ușor în lumea lor și să ne faci să îi înțelegem. Totuși, acțiunea este plictisitoare și grăbită, dialogul nu este deloc antrenant și am reușit să casc de câteva ori în timp ce încercam să citesc. Concentrarea mi se pierdea foarte repede, asta se întâmplă când nu citesc ceva interesant, ceva ce să mă țină cu sufletul la gură.
Cartea este departe de a fi o carte bună, degeaba este ideea relativ ok, dacă modul tău de a scrie nu este ok. Apreciez faptul că folosești linia de dialog, dar am reușit să observ câteva greșeli gramaticale (fi se scrie cu doi de i doar atunci când ai construcții de genul: să fii, iar „face-ți, spune-ți" nu există atunci când te referi la persoana a II-a plural, corect se spune: voi faceți, voi spuneți. Despărțit este numai când te referi la persoana a II-a singular, de exemplu: (tu) îmbracă-ti rochia cea noua).
Cartea ta are nevoie de o revizuire atentă, trebuie să fii mai atentă la modul în care te exprimi și la greșelile ce pot apărea, fie ele greșeli și de tastare. Atunci când nu ești 100% sigură cum se scrie un cuvânt sau care este exprimarea corecta poți să cauți pe net.
O altă chestie pe care am observat-o este faptul ca titlul nu prea are legătură cu conținutul. Cred că ar trebui să pui mai mult accent pe sentimentul acela de agonie, de tristețe, de mâhnire. Eu când am văzut titlul m-am gândit, așa cum probabil are face orice om, că este vorba despre o persoană ușor depresivă. M-am gândit ca este o carte care pune accent pe sentimente, pe trăirile interioare ale personajelor, m-am gândit ca încerci sa faci un fel de analiză psihologică. Dar nu! Tu vorbești despre o cearta într-un grup de prieteni, care sincer nu înțeleg când a început pentru ca nu este prea clar, și despre răcirea unei relații de prietenie dintre cinci persoane.
Încearcă să adaugi mai multă descriere, să analizez sentimentele lor mai mult, să încerci să descrii chiar din experiențe personale (dacă ai avut). Cartea se poate transforma într-o carte bună, dar necesită multă muncă.Sper că am reușit să te ajut în mare parte. Aceasta a fost părerea mea sinceră și subiectivă!
Nota: 1/5
Plata: Voturi pentru toate capitolele postate din cartea mea „Moștenirea".
-Ada-