Flori de gheață - Panda23

38 4 1
                                    

Titlul: Metaforic, sugestiv pentru conținutul cărții. Mi se pare o alegere destul de interesantă.

Categorie: Ficțiune Adolescentă

Coperta: Mi se pare simplă, dar frumoasă în același timp. Este o alegere bună, pe mine una m-a atras și m-a făcut să fiu curioasă în legatură cu povestea.

Descrierea: Lipsesc alineate și liniile de dialog, dar este o descriere bună, te face curios și te introduce ușor în carte. Apreciez faptul că nu ai lăsat un simplu paragraf din carte acolo și ai încercat să faci un mic rezumat acțiunii. „Patinajul este o artă pe care puțin o înțeleg." Acolo unde scrie puțin cred că doreai să spui puțini.

Ideea cărții: Nu pot să îți spun că nu am mai văzut cărți de genul acesta pe wattpad, ideea cu patinajul a mai fost abordată și de alte persoane. Totuși, am observat că încerci să ții cartea cat mai departe de clișeu și să vii cu idei noi, apreciez asta. 

     Începutul este promițător și incitant. Îmi place modul în care ai descris totul și faptul că nu grăbești acțiunea. Folosești linia de dialog, exprimarea este corectă, greșeli gramaticale nu am reușit să sesizez. Am observat mici greșeli de tastare, dar sunt minore. Un alt plus este folosirea de diacritice, pot spune că ești aproape de perfecțiune. 

     Apreciez faptul că nu ai capitole foarte scurte, dar nici foarte lungi. Te sfătuiesc să continui tot așa. 

Nota: 4,5/5

Plata: Voturi pentru trei capitole din cartea mea „Moștenirea" sau din cartea „Amnesia".

                                                                                                                -Ada-

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum