Gen: Fantezie
Autor: Cazuta_din_rai_
Coperta.
Am să fiu scurtă la acest capitol, coperta nu este cea mai fericită alegere. Da, am înțeles rolul ceasului, am înțeles rolul culorilor vibrante, dar este o copertă mult prea încărcată. Îmi pare rău dacă toate fetele de la critici fac acest "self promo", dar este datoria noastră să îi ajutăm pe utilizatorii Wattpad, așa că dacă vrei poți să dai fuguța o comandă la cartea noastră pentru coperți, iar fetele de acolo te vor ajuta imediat.
Titlu.
Un titlu bun, nu știu cât de multă legătură are cu conținutul cărții, dar cert este că nu e urât. Atrage.
Descrierea.
Scurtă și seacă. Ai încercat tu să pui niste idei importante în descriere, dar deja ai rupt vraja cărții. În câteva rânduri ai vorbit despre ideea cărții și sincer nu își avea rostul. Este mult prea scurtă și nu satisface cititorul cât să îi câștige interesul despre carte. Înțeleg că ai vrut să vorbești despre viziunile ei, dar nu ai dezvoltat suficient și nu atrage, cel puțin pe mine nu.
Continut.
Nici aici nu am foarte multe de comentat. Nu este o idee originală, dar nu este una foarte utilizată pe Wattpad. Pe mine nu mă atrage, probabil că nu este pe gustul meu, dar povestea mi se pare plictisitoare. Nu a existat până acum vreun moment în carte care să mă țină cu sufletul la gură. Sentimentele pe care incerci să le transmiți nu sunt acolo. Ar trebui ca cititorul să fie capabil să se transpună în lumea pe care o creezi, iar tu dacă scrii totul distant, nu faci decât să îi interzici cititorului să pătrundă în carte. Ce simte Venus ar trebui să simt și eu, în schimb am trecut prin carte "ca prin brânză" fără să îmi lase vreo stare.
Așezare în pagină.
Ai alineate, ai diacritice (care uneori lipsesc) dar atât. Nu ai linie de dialog, care ajută foarte mult lectura.
Plată.
Plata ta constă în follow permanent contului meu personal MariaKunderson și o părere sinceră la cartea mea "Pravila Turcotte".
Sper din suflet că te-am ajutat, iar sfatul meu este să te implici mai mult. Dacă tu rămâi distantă fața de sentimentele protagonistei, nu vei ajunge să transmiți ceea ce îți pui în gând.
—Starless