Sângele cere sânge

26 2 1
                                    

      Capitol dedicat lui -Jala-.

      Prinzând un moment de timp liber și chef, am zis să o fac cât mai repede, oricm ai doar un capitol. Spun de pe-acum că nimic din ce scriu aici nu este cu intenții rele sau care să te insulte. Doar încerc să te ajut cu o părere și un sfat.

                           Coperta:

      Personal, nu sunt fană a celor 3D

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      Personal, nu sunt fană a celor 3D. Prefer să o văd asa cum trebuie, din față. Titlul mi se pare scris cam superficial, sus, mic, primele două cuvinte curbate, abia se observă. Nu-mi place degradeul ăla de pe font, sau cum s-o numi amestecătura de alb și gri. În schimb, imaginea mi se pare reprezentativă pentru povestea ta, îți dă acel ,,vibe" de luptă, război și suferință.

                       Descrierea:

      Ideea mi se pare chiar interesantă, deși e mai mult SF decât fantezie (parcă fantezie ai zis că e, scuze dacă greșesc)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      Ideea mi se pare chiar interesantă, deși e mai mult SF decât fantezie (parcă fantezie ai zis că e, scuze dacă greșesc). Problema vine la exprimare. Parcă nu legi cuvintele cum trebuie, nu știu cum să zic. Ai propoziții prea scurte, alăturate neprofesional. Sună prost, deși ar putea foarte repede să atragă cititorii genului. Altă problemă este că ai diacritice când ți le pune autocorectorul, sau ceva. Nu sunt peste tot, iar asta e deranjant. În afară de asta, numerele se scriu cu litere întotdeauna, nu doar când îți aduci aminte. Încă ceva ar fi acel ,,decât" de la sfârșitul celui de-al doilea alineat care trebuia să fie ,,doar" și faptul că, despărțirea paragrafelor arată inestetic, fiindcă nu au toate alineat.

                  Aspectul textului:

      Stai rău aici. Nu ai alineate și linie de dialog, iar diacriticele sunt puse așa, din când în când. Îți recomand să revuzuiești textul și să le pui, de dragul de a avea un text care arată bine. Alt lucru de editat ar fi virgulele. Nu lipsa lor, ci abundența. Multe su t total inutile, ba chiar sunt plasate greșit, între subiect și predicat. Greșeli gramaticale nu ai, însă mai uiți și de semnele de întrebare, iar după replica unui personaj se pune virgulă și se continuă cu literă mică. Chiar dacă pui semnul exclamării/întrebării tot fără majusculă e următorul cuvânt (asta dacă nu e nume). De asemenea, se lasă alineat după o replică (plus spusele naratorului), nu se continuă cu narațiunea în același paragraf.

                           Povestea:

      Ei bine, n-am înțeles mai nimic, asta din două motive. Primul ar fi că este doar un prolog extrem de scurt și nu mi-am putut face o părere despre personaje și acțiune și al doilea este că propozițiile nu se leagă. Exprimarea lasă de dorit în multe locuri și s-a trecut de la un subiect la altul, fără să se contureze niciunul. O regină rea care și-a ezilat fratele, atât am înțeles. Ar fi fost mai bine să explici mai amplu trăirile reginei, ceea ce a simțit, situația locului, să ne introduci în cadrul acțiunii, în mintea personajului. Cartea e încă la început și ideea merită din plin, totul ține doar de cum ne-o prezinți.

      Nota: 1,7 din 5

      Ca plată, aș dori o părere la povestea mea, ,,Un înger defect", din care să se vadă că ai citit. Mulțumesc și sper că te-am ajutat cât de cât. Dacă mai ai nevoie de un sfat, contactează-mă pe contul meu personal.

      Nyx.

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum