Us, people

38 5 0
                                    

      Capitol dedicat lui ValeryMugpie.

      Hei! Am reușit în sfârșit să trec și pe la povestea ta și să îi fac critica promisă. Sper că nu a luat prea mult, dar internetul de la țară lasă de dorit și nu prea am ce face în legătură cu asta. Oricum, voi lăsa introducerea și voi începe să vorbesc despre povestea ta.

      Coperta este simplă, poate prea simplă. Nu am fost niciodată fana unei poze cu un personaj+ scris pe ea, pur și simplu. Consider că o carte care se respectă ar trebui să aibă parte de o copertă cu editări, efecte și restul. Ai putea lăsa o comandă la cartea noastră făcută pentru așa ceva.

      Titlul este sugestiv, ce-i drept. Nu-i cine știe ce bombă, dar nici povestea în sine nu necesita vreun nume pompos, așa că nu cred că este vreo problemă. La capitolul descriere, aceasta este interesantă și potrivită acțiunii, chiar destul de atractivă, deci nu cred că ar trebui să îi aduci modificări.

      Trecând la interiorul lucrării, mi-ai spus să zic totul pe șleau și așa o să fac. Așezarea în pagină este dezastruoasă, îmi pare rău să îți spun. Chiar dacă ai o carte în engleză și folosești ghilimelele în loc de linie de dialog, asta nu înseamnă că scrii replicile în continuarea narațiunii și că nu trebuie să lași spații și alineate. Mi-ar plăcea să văd paragrafe, un rând liber după fiecare replică, clasicele reguli nescrise ale Wattpad-ului. Capitolele sunt prea scurte pentru ceva ce se vrea a fi acțiune, iar marea parte a dialogului este sec, asta și pentru că nu pui mai niciodată vorbele naratorului. Totuși, scrii corect gramatical, iar asta îmi arată că poți mai mult.

      Ideea da, e clișeică și știu că vrei să o scoți din groapa aia. Poate vei reuși dar nu așa. Îți voi explica pe scurt unde greșești: nu transmiți nimic. Te grăbești foarte tare când scrii ideile, așa că totul seamănă cu o schiță a poveștii. Îți recomand să mai lungești puțin prin sentimente. Încă ceva care mă deranjează oarecum: cele două ,,capitole" în care prezinți personajele. Sunt de părere că aceste detalii trebuie integrate în acțiune, nu aruncate la început. Dacă ai face asta, ai reuși și să mai lungești texul.

      Dacă ai lucra la partea asta, ideea ar suna deja altfel și sigur ar merita mult mai mult. Ține de exercițiu. Mult succes în continuare!

      Notă: 2,3 din 5

      Ca plată, aș dori follow permanent contului meu personal și, dacă vrei, o părere scurtă la cartea mea: ,,Tronul Discordiei". Mulțumesc!

      Nyx.

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum