Aripi de Înger de @IsabelWaugh

20 6 2
                                    

Titlul este potrivit cărții, la fel și coperta.
Descrierea propiu-zisă este scurtă, așa că nu prea atrage cititori. Trebuie să o mai lungești, astfel cei care îți vor citi descrierea vor dori să citească întreaga carte, pe motiv că le place descrierea.
Punctele de suspensie din primul alineat al descrierii nu au ce caută acolo, dat ti-aș sugera ca în locul lor să pui o virgulă.
În al doilea alineat, la parte în care dădeai cele doua variante, mi se pare că sunt prea similare când ele ar trebui complet diferite.
Exemplu de cum ar fi trebuit să fie: Fata ori va rămâne în viața, ori va fi ucisă.
Exemplu de cum este în momentul de față:
Ori voi mânca clatite cu ciocolata, ori cu gem.
Ce am vrut să spun mai sus este că atunci când vrei să folosești „ori" în descriere, pe final, trebuie să fie o diferența mai drastică între ele.
Se pune virgulă înainte de „ori" atunci când îl folosești de doua ori în aceeași propoziție.

Ce urmează să spun este un lucru de finețe, dar e preferat ar fi să scrii „Capitolul unu", ci nu doar „unu".

Ai câteva greșeli gramaticale. Una mai majoră ar fi că ai scris „să știi" cu doar unu, în loc de doi.
Nu există situații în cărțile serioase în care un cuvânt să fie scris doar din majuscule.
Nu mai schimba atât de mult tipurile se scris, deoarece, în mod normal nici nu ar trebui să faci acest lucru, dar sunt unele situații, mai rare, în care este acceptată.
     Ideea este destul de interesantă și originală.
Totusi, capitolele ar trebui să fie mai lungite și detaliate, pentru că fantezia este una dintre categoriile care cere descrierea cât mai detaliată.
    În final, ți-as sugera să anunți de dinainte că ai anumite scene de dragoste mai detaliate, căci cititorii au vârste diferite.

Nota: 3/5

Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4 și părere ta sinceră la cartea mea, „Scântei"

— Sara

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum