Titlul: Sugestiv pentru conținutul cărții, îți lipsește un semn diacritic (răzbunare se scrie corect).
Categorie: FanFiction
Coperta: Mi se pare lucrată într-un mod copilăros. Nu sunt expertă în coperți, dar știu să recunosc una frumoasă cand o văd, aici nu este cazul. Mi se pare ca nu transmite nimic, iar personajele sunt mult prea greu de observat, iar modul în care este scris numele autorului în colț mi se pare inestetic.
Dacă nu te pricepi să faci coperți nu este nicio problemă, pentru asta există cărți și persoane pe wattpad care se ocupă de așa ceva, sunt sigură că poți da o comandă. Poți să încerci chiar și la noi.
Oricat am încercat să găsesc un plus în ceea ce privește coperta, nu am reușit, minusuri sunt destule. Sfatul meu sincer este să o schimbi, nu atrage deloc. Pe mine, o astfel de copertă, nu m-ar intriga deloc, nu m-ar face nici măcar să arunc un ochi pe carte.
Mai jos ți-am pus un model care mi s-a părut potrivit, poți încerca.
Descrierea: Nu mi se pare o descriere propriu-zisă, doar un paragraf din carte. Sfatul meu este să adaugi cateva cuvinte înainte sau după care să descrie în linii mari cartea, poți pune chiar fraza pe care ai folosit-o în formular (puțin mai lucrată).
Îți lipsește primul alineat și nu folosești linia de dialog. De asemenea am observat că descrierea se termină brusc „ [...] țip și îmi bag mâinile în păr trăgând cât de tare pot încercând să înlătur durerea din sufletul meu ce acum îmi tăia respirația simțind cum imaginea mi se întuneca din ce în ce mai mult, dar nu acum, nu era momentul să îmi las demonii s " te sfătuiesc să rezolvi această problemă.
Ideea cărții: Clișeică. Această idee am mai întalnit-o de foarte multe ori, în multe cărți, nici nu știu ce ai putea să aduci nou. Pot spune că ideea nu este una originală, dar sper să poți face în așa fel încat pe parcurs să adaugi lucruri noi, originale.
Am citit primele doua capitole, nu m-au lăsat cu sufletul la gură sincer. Ai greșeli gramaticale, de exprimare și de tastare, înceară să citești fiecare capitol cu voce tare și să fii foarte atentă, îți lipsesc și niste semne de punctuație.
Începutul mi se pare din nou un mic clișeu, multe cărți încep cu descrierea unei dimineți în care personajul principal s-a trezit. Numele personajului, personal, nu-mi place, nu mi se pare în concordanță cu persoana pe care ai ales-o drept inspirație, Davina mă duce cu gandul la o persoană puternică, rea, iar Danielle Campbell e prea drăguță pentru asta, iar descrierea personajului susține asta. Danielle e pur și simplu nepotrivită.
După punct nu poți să foloseși literă mică, se folosesc numai majuscule. Ai mare grijă la acest fapt, e deranjant și inestetic. Te sfătuiesc să nu mai folosesti italic pentru replici, îți spun sincer că m-am simțit deranjată. Ochii mei s-au simțit obosiți citind astfel, cel mai bine este să scrii normal. De asemenea, te rog să folosești linia de dialog, nu cratima.
Firul narativ, acțiunea pană în acest moment, un alt mare clișeu. Știu cat de greu este să scrii ceva cat mai original pe wattpad, dar ideea este deja expirată avand în vedere cat de des a fost folosită, iar acțiunea este deja mult prea evidentă, nu mai lasă loc de mister. Am sărit in citire peste cateva paragrafe, nu m-a atras mai deloc, nu am reușit să stau cu sufletul la gură. Acțiunea, modul de a descrie lucrurile, m-au plictisit groaznic, iar atenția mi-a fost des captată de altceva.
Cartea are nevoie de foarte multe îmbunătățiri, de o revizuire atentă și de amănunte care să o scoată din clișeu. Potențial există, chiar există, dar ai nevoie de mai multă atenție și experiență. Sunt sigură că pe parcurs vei reuși să faci lucrurile să funcționeze și să atragi din ce în ce mai mulți cititori.
Am încercat să îți ofer părerea mea sinceră și sper că vei înțelege sfaturile pe care ți le-am oferit. Mult succes în continuare!
Nota: 1,5/5
Plata: Voturi pentru toate capitolele postate din cartea mea „Moștenirea" și o părere sinceră după ce citești primele doua-trei capitole.
-Ada-