Actori pentru cinci luni

44 3 2
                                    

Carte scrisă de MirunaPopa6

Bună, Miruna! După cum am mai spus, mă bucur că m-ai ales să-ți fac această critică, așa că m-am grăbit să-ți citesc lucrarea. O să punctez următoarele aspecte:

Coperta

Personal, mă atrage. Nu prea mă pricep la acest capitol, însă m-am înscris de curând la un curs de grafice și design. Curând voi fi în stare să-mi dau cu părerea într-un mod profi, sper. Până atunci, așa cum ți-am spus, îmi place.

Titlul

Prima dată nu prea am înțeles ce e cu el, însă după ce am văzut genul cărții mi-am dat seama despre ce este vorba. Mi se pare bine ales, având în vedere trăirile tale anterioare.

Descrierea

Nici prea lungă, nici prea scurtă și foarte bine construită. Îmi place faptul că este împărțită în paragrafe și că ai folosit diacritici. Chiar constituie un plus. Felicitări!

Gramatică și paginație

Nu mă deranjează faptul că ai centrat paragrafele, însă am remarcat încă de la început o greșeală gramaticală. Corect este „ochii albaștri”, adică cu un singur i la albaștri. Iar niciodată se scrie legat. Fii puțin mai atentă, te rog.

Mă bucur să văd că ai paragrafe aerisite și că folosești virgula când trebuie. De asemenea, folosești și linia de dialog. Un mare, mare plus.

Se pare că nici la acest capitol nu prea am ce comenta. Așa cărți să tot găsești!

Conținut

Îmi place la nebunie! Parcă aș fi eu în locul tău, parcă aș avea eu acele trăiri.

Ador modul tău de a descrie (în special stările sufletești)

Bravoooo!

Plata

O părere sinceră și detaliată pentru cartea „Cealaltă Parte A Timpului” de pe contul meu personal Diana_NFF

Eu am fost Sapphire și sper din tot sufletul că ai fost mulțumită de critica mea.

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum