În căutarea adeverălui de @DomnulBarbarius

24 4 2
                                    

Titlul nu e cel mai original, dar se potriveste cu cartea. Coperta ar trebui schimbată, așa că ți-as recomanda să treci pe la cartea noastră cu coperți și să lași o comanda.
Descrierea este bună, însă lipsa diacriticelor îngreunează citirea ei. De asemenea, aceasta nu are pic de alineate, când ar trebui să existe.

Alineatele tale din capitole se apropie de inexistent, așa că este necesar să le mărești considerabil.

Nu mai exagera cu semnul întrebării și cel al exclamării puse unul lângă altul. Aceste doua semne unite se folosesc în anumite cazuri, ci nu oricând un personaj este mirat.
Apreciez că multe dintre numele folosite sunt românești, deoarece în majoritatea cartilor citite acestea sunt nume din țări străine.
Mănânci destul de multe diacritice, de exemplu:
La prima replică dintre Răzvan și Alexandru, ai mâncat o diacritică la cuvântul „întâmplat".
În paragraful în care Răzvan a fugit, iar Alexandru spunea despre ce alergător bun este ai mâncat diacriticele de la „așa" și „îl".
Atunci când s-a propus lichidarea, ai uitat diactrica de la „îl" și la replica respectivă, dar și la următoarea.
Sunt multe exemple de-a lungul capitolului, care se văd ochiul liber la prima sau la a doua editare.

Se lasă trei steluțe, nu doar una singură.
Construcțiile gerunziale, de obicei au virgulă în fața lor.
Mi-a placut descrierea Soniei din al treilea capitol și ți-aș sugera să mai introduci tot felul de descrieri de-a lungul cărții.

Acțiunea se mișcă cam repede, așa că este necesar să te concentrezi mai mult și pe alte detalii semnificative în afara de naratiune.
Cartea are o idee interesantă și îmi place modul în care închei capitolele, deci la capitolul acesta, ține-o tot așa.

Nota: 3/5

Plata: follow permanent contului meu personal, sara-p4 și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"

— Sara

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum