Împreună în mormânt - clorophile_

29 3 0
                                    

Titlul: Împreună în mormânt, mi se pare o alegere interesaantă și în concordanță cu conținutul cărții.

Categorie: Mister/Thriller, cred că ai ales cea mai potrivită categorie pentru carte, iar firul narativ al cărții este perfect pentru această categorie.

Coperta: Nu este rea deloc, îmi place ideea și îmbinarea diferitelor nuanțe de albastru. 

Descrierea: Personal, cred că este o descriere bună, foarte bună, intrigantă, ai cuprins esențialul cărții, dar nu ai pus totul pe tavă. Îmi plac descrieriile în care se lasă loc pentru mister și curiozitate, iar descrierea ta exact asta face. 

Ideea cărții: Pentru început nu-mi place cum ai alcătuit distribuția, deloc. Nu pentru că nu mi se par personajele potrivite, ci pentru că mă deranjează vizual modul în care ai așezat fotografiile și abia apoi numele personajului. Nu știu dacă ai observat, dar după fiecare fotografie există un spațiu și abia apoi numele personajului, iar asta îmi dă puțină bătaie de cap în momentul în care derulez pentru a vedea toată distribuția. Mi se pare puțin încurcat. Te sfătuiesc să pui mai întai numele personajului apoi poza, sau să scapi de spațiul dintre poză și nume, după nume ar fi bine să se regăsească un spațiu pentru a delimita urmatorul personaj. 

    Ideea cărții este interesantă, originală, îmi place cum descrii totul și faptul că prezinți o atenție pentru detalii, nu lași lucrurile pur și simplu în aer. Am observat totuși cateva greșeli minore îîn exprimare, pe alocuri nu suntă totul chiar atat de bine. Te sfătuiesc să recitești și să citești de acum în colo cu voce tare fiecare capitol pentru a observa unde nu sună bine. De asemenea, ai grijă la alineate pentru că uneori tinzi să lași un spațiu puțin mai mic, de exemplu chiar în capitolul 1 am observat asta, la început ai lăsat un spațiu mai mic decat în restul textului. 

    Per total, cartea este bună, ideea este interesantă. Nu prea am avut ce să critic și nu știu dacă este sau nu un lucru bun. Continuă tot așa!

Nota: 4.5/5 (pentru dristibuția aia)

Plata: Follow permanent contului meu @DeyaMalik și voturi pentru toate capitolele postate din cartea mea „Criminal".

                                                                                     -Ada-

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum