Trandafirul Îngețat - MadalinaNN

52 5 3
                                    

Titlul: Trandafirul Înghețat, de ce ambele cuvinte sunt cu majusculă? Faptul ca ai scris ?trandafirul cu majusculă este bine, dar înghețat? Este vreun substantiv propriu și nu știam eu? Cred cu tărie că trebuie scris cu literă mică. 

Categorie: FanFiction, de cele mai multe ori, atunci cand realizezi o astfel de carte trebuie să spui de la bun început ca e un FF și să spui și cui este dedicat.

Coperta: Prea multe efecte pentru gustul meu. Nu mi se pare că acele elemente se leagă atat de bine între ele pe copertă și pe deasupra nu cred că un om normal ar răsării așa brusc dintr-un lup. Dar să spunem că pot să închid ochii la aceste amănunte. Dar craniul acela din spate cu trandafirii aceia care par prinși în părul tipei clar îmi displac. Poți încerca să pui trandafirii în altă parte, nu știu. Personajul de pe copertă are ochii verzi, iar în distribuție ai folosit o poză cu ea avand ochii albaștrii. Dacă vrei să aibă ochii verzi, ar trebui să editezi orice poză folosești cu ea.

Descrierea: Ar putea să fie o descriere bună dacă aș vedea alineatele. Știi ce sunt acelea? După ce termini o frază și vrei să începi alta pe randul următor de obicei se pune spațiu, un spațiu mai mare.

Ideea cărții: Oh, sunt o mare fană a cărților și serialului GOT. Părerea mea sinceră este că nu ar trebui să copiezi acțiunea așa cum a fost ea gandită de George R. R. Martin. Dacă vrei să faci un FF după Game Of Thrones ar trebui să te aștepți la o mulțime de oameni nemulțumiți de faptul că folosești acțiunea exactă și uneori chiar și replicile care par făcute cu copy-paste. Mă uitam peste capitolele tale și mă întrebam dacă chiar are rost să citesc avand în vedere că urmărești un fir narativ prea bine cunoscut. 

     Ca să nu mă mai leg de faptul că nu sunt deloc de acord cu această carte și modul în care este construită, o să mă leg de singurul amănunt care e nou, făcut de tine, personajul principal. Ea este  singura din toată cartea care este creată de tine. Daaa, un lucru măreț. Chiar mă mir că ai putut să faci asta. 

    Eu înțeleg că ești o fană înrăită, dar asta nu-ți dă niciun drept să copiezi. Știu că ai spus de la bun început că ideile nu-ți aparțin, dar totuși, dacă vrei să continui cartea asta te sfătuiesc să adaugi acțiune complet nouă. nemaivazută. Altfel de ce să continui? Îți irosești  timpul scriind ceva ce a mai fost scris deja, ai putea la fel de bine să începi o nouă carte, autentică și poate să ai mai mult succes. 

    Așezarea în pagină nu este rea, dacă în capitole știi ce sunt alineatele în descriere de ce nu ai știut? Totuși, de ce îmi arunci gif-uri în mijlocul unui capitol? Dacă vrei ca această lucrare să semene cu o carte reală nu faci așa ceva. Strici toata estetica unui capitol. 

    Greșeli de exprimare sau gramaticale nu am sesizat. Am văzut totuși mici semne de punctuație puse greșit. 

    Cred că deja am spus cam tot ce aveam de spus. Dar, din nou, dacă nu poți să introduci elemente complet noi, personaje originale și nu poți să schimbi cat de cat firul narativ, nu văd rostul acestei cărți. Ai talent, scrii bine, ai putea oricand să faci altceva. Aceasta este părerea mea. 

Nota: 1/5 (nu din cauza faptului că ai avea greșeli nenumărate și cartea ar fi praf, aleg nota aceasta din cauza faptului că nu văd elemente noi)

Plată: Follow permanent contului meu personal @DeyaMalik și voturi pentru toate capitolele din cartea mea Moștenirea. De asemenea vreau și o părere sinceră despre aceeași carte, mi-o scrii într-un capitol, nu într-un mesaj în privat. 

                                                                                                           -Ada-

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum