Titlul: Urmează-ți visul
Categoria: Ficțiune adolescenți
Coperta: Nu-mi place. Nu văd absolut nimic special la ea, este doar o poză peste care ai adăugat un text. O astfel de copertă, personal, nu-mi transmite nimic și nu m-ar putea face niciodată curioasă în legătura cu povestea cărții.
Nu este nicio problemă dacă nu te pricepi la editat, nu putem toți să ne pricepem, dar poți să lași o comandă. Poți încerca chiar și la noi, avem fete destul de pricepute!Descrierea: Nici asta nu îmi place. Nu multe sunt persoanele care să dea o șansă cărții după ce văd o copertă dezastruoasa și o descriere și mai rea.
Descrierea ta este alcătuită prost. Ce se întâmpla cu acele întrebări retorice? De ce le-ai pus? Crezi ca astfel o sa stârnești curiozitatea cititorului? Nu, nu o să se întâmple. Spațiul ăla este destinat unui rezumat pentru cartea ta, un rezumat al rezultatului. Nu este făcut pentru a pune tu 5 propoziții, printre care 3 sunt doar întrebări. Încearcă să descrii pur și simplu povestea cărții, o să fie mai bine astfel. Să nu mai zic acum că îți lipsesc alineatele, iar exprimarea lasă de dorit.Ideea cărții: Clișeică, dar totul se poate remedia. Clișeul poate să fie îndreptat aducând elemente noi, interesante. Dar nu știu exact cum poți remedia toate greșelile gramaticale, de scriere, tastare și de exprimare.
Sincer, a trebui să citesc propoziții întregi de doua-trei ori ca să îmi dau seama de sensul acelei propoziții. Exprimarea ta chiar lasă de dorit.
Nu poți să te adresezi direct cititorului ,,femeia de care va spuneam o cheamă Beth", nu se face așa. Trebuie sa lași cititorul sa urmărească povestea singur, personajul tău trebuie construit realist, ca un om normal. Și nu cred ca tu mergi prin casă și te gândești că exista persoane care citesc chiar în acel moment ceea ce faci tu.
Pe de altă parte, am observat că în descriere ai folosit diacritice, iar încă din prolog acestea au început să dispară, mai bine spus să fie inexistente de la bun început. Te sfătuiesc să revizuiești cartea și să folosești diacritice, dacă tot faci asta poate pui și linia de dialog ,,—" în locul cratimei pe care o folosești acum ,,-". De asemenea, poate adaugi și tu alineatele alea, faci textul să fie greu de urmărit și dai impresia unei cărți scrise de un copil de 10-11 ani.
Nu o să mă leg acum și de semnele de punctuație care uneori nu sunt puse sau nu sunt unde trebuie puse. Dar vreau să mă leg de faptul că acel capitol Intitulat ,,Personaje" trebuie pus înainte de prolog, nu după capitolul 1, e urât să îl arunci între capitole.
Sfatul meu este să revizuiești fiecare capitol în parte, să citești totul cu voce tare și să ai mai mare grija pe viitor. Am văzut ca ai un potențial, ai putea să faci ceva frumos, trebuie doar mai multă atenție!
Baftă în continuare!Nota: 1/5
Plata: Follow permanent contului meu personal, voturi pentru toate capitolele din cartea mea ,,Moștenirea" și o părere sinceră despre aceeași carte.
-Ada