Cărturarul Nopții de emiliasandu999

22 2 2
                                    

@emiliasandu999

Titlul se potrivește cărţii, oferind o tentă poetică. De asemenea ne duce cu gândul la personajul principal, un cărturar devenit vampir.

Nu îmi place deloc coperta. Imaginea arată oribil și nu înțeleg ce ar trebui să însemne fundalul. Fontul e drăguț, dar este prea mic. Ar fi mers ceva mai mare, roșiatic. Dacă nu te pricepi la coperți îți sugerez să faci o comandă la un cover shop. (poți găsi o carte de genul acesta chiar pe profilul nostru).

Descrierea e bună. Am observat o singură greșeală, acolo unde ai scris „gândul de al ucide pe Gwi” trebuie de fapt „a-l”. În rest scrii corect și folosești diacritice, ceea ce e un plus. Totuși, parcă lipsește ceva din descrierea ta, nu știu de ce, dar pe mine nu mă atrage. Încearcă să înlocuiești întrebarea de la sfârșit cu altceva.

Nu îmi place că ai prezentat personajele în primul capitol. În acest fel ai oferit multe spoilere pentru carte. Îți sugerez să ștergi povestea personajelor și să lași cititorul să o descopere pe parcursul cărţii.

Acțiunea decurge destul de bine, ai capitole lungi. Am găsit câteva greșeli prin capitole, nu multe, le găsești tu dacă reușești. Apreciez că folosești linia de dialog și că ai alineate. Povestea e bună, pare ceva original, dar depinde de tine cum o continui.

Trebuie să mai lucrezi un pic asupra personajelor. Să descrii sentimentele lor ca cititorul să le poată înțelege caracterul.

Nota: 4,75/5

Ca plată aș vrea un follow contului meu personal, IsabelWaugh.

-Lumy

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum