20. Semmi baj, Hazz

745 74 15
                                    

L.

Nagyon közel álltam hozzá, hogy belehaljak a szégyenérzetbe.

Ott álltam Harry előtt, egy szál faszba, kiszolgáltatott állapotban, miközben két perzselő tekintet is minket vizslatott. Számukra, ott hátul, csak két bábu vagyunk, akiket zsinóron rángathatnak kedvük szerint.

Mike világosan elmagyarázta, hogy én csak egy tárgy, egy eszköz leszek ebben a felállásban és inkább köszönjem meg, hogy nem a szőkét választották ki erre, mert azt is ugyanúgy végig kellett volna néznem. Hát, köszi. Tényleg annak éreztem magam.

Ezzel kéne vezekelnem a hülyeségeimért? Ez a büntetésem, amiért gyerekesen viselkedtem és megbántottam Hazza-t? Akkor elfogadom. Megérdemlem a szenvedést, mert ez a kín semmi ahhoz képest, amit Harrynek kell átélnie a tulajdon anyja miatt.

Talán ezzel tényleg segítenek neki, és végre normális életet élhet. Családdal, feleséggel, gyerekekkel. Megállapodhat és akkor ez az egész köztünk, ez a kis idő, amit együtt töltöttünk, csak egy kaland marad az életében, amit majd talán elmesél a fiainak, lányainak. Nekem a legszebb, legvadabb kaland lesz, ebben biztos vagyok. Soha senki mással nem fogom tudni ugyanúgy érezni magam többé, ezt tudom. De azt is, hogy minden múlandó...

Megszoktam már, hogy mindenki elmúlik mellőlem. Mégsem tudok belenyugodni a gondolatba, hogy egyedül kell maradnom. Harry tekintete meg aztán végképp nem hagy nyugtot. Csillogó szemei ugyanúgy tündökölnek smaragdzöld íriszein keresztül megtörve a halvány fényt, mint a legboldogabb pillanataiban. Pedig épp most hányta el magát a farkam látványától. Jó, persze, tudom, hogy nem önszántából cselekedte, de akkor sem esett jól. A könnyeim folyamatosan égették a torkomat és én minden alkalommal próbáltam visszanyelni a feltörni készülő zokogásom. De Hazz zöldjei lerombolták a falaimat.

Még mielőtt újra ránk parancsolt volna az a bestia, Harry kezéért nyúltam, ami a szék karfája köré szorult, és óvatos, de határozott mozdulatokkal kezdtem magam felé húzni, hogy megérintsen végre. Rájött mire készülök, de mielőtt elránthatta volna a karját, jelentőségteljesen a szemeibe néztem, fogva tartva a pillantását.

A lehető legszebb mosolyommal próbáltam megnyugtatni és rávenni, hogy ne álljon ellen, mert csak rosszabb lesz. Neki is és nekem is. Szemei most már könnyektől csillogtak a félhomályban, ajkai remegtek a félelemtől.

A félelemtől, hogy amire most készülünk, azzal be fogjuk mocskolni az összes szép, egzotikus emlékeinket, amiket egymás kényeztetésével szereztünk. Azt az időt, amit egymás felfedezésére fordítottunk, most meg akarják semmisíteni és a helyére undort, elutasítást akarnak beültetni. Ugyanazokat a hangokat, ingereket fogjuk kiváltani egymásból, amik ezelőtt szívből jöttek.

Harry szusszant egy nagyot és bólintott. Ez egy kicsit feldobott, de fogalmam sincs miért.

Hozzáérintette hideg ujjhegyeit a makkomhoz, amitől összerezzentem és az egész testemem végigvonult az a jóleső bizsergés, aminek nem tudtam megálljt parancsolni. Erősen beszívtam a levegőt, hogy legalább azt az örömöt ne adjam meg a nézőközönségnek, hogy hangokkal díjazzam a kínoztatásunkat.

Magamon éreztem a vizslató zöldeket, miközben az ujjai teljesegészében a péniszem köré fonódtak, tenyerével rátapadva a vékony bőrfelületre.

-Folytasd!

Kinyitottam a szemeimet, amit időközben behunytam, hogy józan maradjak, mert gyanusan nem akart megmozdulni a keze rajtam, az utasítás ellenére sem.

Harry engedélykérő tekintetét a szemeimbe fúrta. Még ebben a helyzetben is velem foglalkozik...

Egy lágy bólintással megadtam az engedélyt, bármennyire nem volt más választásom. Láttam rajta, hogy nagyon szarul van a szer miatt és lassan nem győzi visszanyelni a hányingerét.

Gyengéd, simogató mozdulatokkal kezdett kényeztetni, ahogy kezét fel-le csúsztatta, alig érintve a tagomat. Már önmagában ez észveszejtő érzésnek számított ennyi idő után, ahogy a két bőr egymáson súrlódott. Rá kellett harapnom a számra, hogy csendben tűrjem. Nehéz volt. Nagyon nehéz. Harrynek még nehezebb.

Elnyílt ajkain keresztül vette a levegőt, ahogy folyamatosan a keze alatt ringatóztam és arra toltam a csípőm, amerre éppen megtolt, vagy elhúzott. Nedvemtől fényes farkamat figyelte ekkora extázisban lévő állapotban, ami mostanra már nem csak a belém küldött ajzószerektől volt feszes.

Erélyesebb mozdulatokra vált, határozottabban húzza hátra a bőrt, keze pedig már úszik a az előváladékomban. Minden rezdülésemre összeugrik a teste és begörnyed, de nem hagyja abba. Összevont szemöldökeivel koncentrál a feladatára, teljesen átszellemülve.

Öklendezésbe kezdett, de egy pillanatra sem állt meg. Most már erőteljesen verni kezdte a szerszámom, ahogy csak csuklóból bírta. Összerogytak a térdeim, de szinte azonnal megfeszült a testem, ahogy a lassan épülő kéj végigsöpört rajtam, elfeledtetve velem, hogy hol is vagyok valójában.

Bármennyire próbáltam eddig elnyomni a hangom, Harry kézimunkája meghozta gyümölcsét, és egy mélyről jövő sóhaj szakadt fel a mellkasomból. Bele kellett kapaszkodnom Hazza vállába, ahogy előre dőltem, mert a közeledő kielégülés azzal fenyegetett, hogy összeesek. Elkövettem egy súlyos hibát, amiért közel hajoltam hozzá, mert így a szánk alig pár centire került egymáshoz és ettől a tudattól egyből kibukott egy artikulálatlan nyögés, amire még az is rátett, hogy hüvelykujjával a makkom nyílásán kezdett körözni.

Harry feladta. Ezzel már nem bírt megbírkózni. A másodperc töredékében engedett el, hogy elfordulhasson és kiokádhassa magát. Szegény, egész testében remegett a sokktól és hallottam, ahogy az öklendezése lassan nyöszörgésbe, majd szipogásba vált állt.

Eddig a karfán támaszkodtam, de most egyik kezemmel az álla alá nyúlva visszafordítottam a fejét, hogy megbizonyosodjak róla; sír.

Hatalmas könnyek buggyantak elő a zöld szemekből, ajkai remegtek az elfojtott zokogástól. Végigsimítottam selymes arcán, összeérintve a homlokunkat és a lehető leghalkabban súgtam közénk.

-Semmi baj, Hazz.

Harry zihálása, és az enyém is, csillapodott valamelyest. Már vártam, hogy ismét szétszakítsanak minket, de ehelyett Harry volt, aki cselekedett.

Egy hirtelen mozdulattal, tenyere közé fogta az arcom és egyenesen az ajkaira húzott. Volt egy kis bukéja, nem mondom, ahogy áttolta a nyelvét a számba, de ezen nem akartam most fennakadni. Most csak az számított, hogy a nyelveink erotikus csatát vívhassanak egymás szájában. Megízlelve minden négyzetcentiméterét a másiknak, mintha most találkoznának először egymással, és azt az egyedi ízt, ami csak az övé és csak az enyém, egy életre megjegyezzük.

Azt akartam, hogy ez a pillanat örökké tartson, de mintha meg sem történt volna, olyan gyorsan téptek ki Harry karjaiból és egyenesen a folyosóra cipeltek, hogy utoljára csak a kétségbeesett, összetört Hazza-t láthassam.

🦋🦋🦋

Na jó
Erről a részről őszinte véleményeket kérek szépen, mert nagyon nem tartom okésnak, hogy ezt művelem és már nagyon azon vagyok, hogy hagyom a picsába az egészet😂😂😂😭😭

Összetörve 3 (átírás alatt)Where stories live. Discover now