Larry Christmas

963 66 26
                                    

Hello
It's me
I was wondering if after all these years you'd like to READ ???


(Jó jó troll-mód off)


💚💙Hát csóközön mindenkinek!:)💚💙

Rég jártam már erre, és valszeg már nem is fogok sűrűbben, mert az élet sajna zajlik az én beleegyezésem nélkül is:(
Na de, most itt vagyok, hoztam olvasnivalót, becsüljük meg, még akkor is ha rohadtul meg vagyok késve vele és rohadtul nem lett meg az a hangulat, amit a cím sugallna. De hát ilyen ez az öSsZEtÖrVe 👐
Jó hosszú lett szerencsére, úgyhogy ezen elcsámcsoghattok egy kis ideig, aztán csak ne fukarkodjatok azokkal a véleményekkel, mert még mindig jobban esnek, mint anyukám mézeskalácsa💗 (pedig az nagy szó)

💙Utólagos boldog karácsonyt, és kellemes új évet kívánok mindenkinek!:)💚








L.

Karácsony.

Egy varázslatos ünnep a maga fehér, csili-vili, minden sarkán ragyogó égősorokkal teleaggatott módján, és néha még az időjárás is hajlandó észrevenni, hogy illene egy kis hangulatot szórnia a habszivacsos fellegeiből, amit aztán a földi halandók szitkozódva porolnak le a kabátjukról, vagy rúgják össze a sarkaikat, hogy azért mégse árasszák el sekély tócsákkal a fűtött térségeket. Nincs is szebb munka ilyentájt a takarító szolgálatnál.

Na jó, azért akad.

Sajna, Jézus Krisztus születése nem menti fel a mentális betegeket az állapotuk alól. Mondjuk, valamilyen szinten mellettük szól, hogy ilyenkor az ünnepek előtt és alatt, némely emberek papír nélkül is simán elmennének szociopatának, bipolárisnak, de sokszor a sorozatgyilkosok diagnosztizált elmeállapota is tökéletesen rájuk illene. Karácsony előtt elkezdik, rákapnak az ízére, aztán a fa alatt a család meglepődve tapasztalja, hogy a szomszéd is át lett invitálva kisebb-nagyobb lékekkel a mellkasában, egy-két végtaggal kevesebbel, mint amennyivel egyébként egy egészséges felnőtt ember kényelmesen elfunkcionálna. Aztán ki tudja, lehet, hogy szerencsétlen flótás csak a havat lapátolta el az útról, miközben egy kicsit talán hangosabban hangosabban szólaltatta a "Jingle Bells"-t, mint ahogy azt a jó népek tűrték volna idegekkel a karácsonyi sürgés-forgásban. Ez szerintem kifejezetten nyomós érv, ha nekem kellene leülni beszélgetni az érintett féllel ez ügyben. Még a kezelését illetően sem lennének kétségeim. Napi másfél gramm mariska majd jó útra téríti a társadalom szemében eltévedt lelkét. A többit meg átadom Istennek, foglalkozzon csak vele, ne mindig csak a kifürkészhetetlen útjait tervezgesse.

- Jó reggelt, doktor úr, Isten éltesse!

- Egy halálból visszatért embernek szerintem nem túl sportszerű ilyesmit kívánni, de azért köszönöm, Vincent!

Intettem vissza a homlokig beöltözött kapuőrnek, ahogy befordultam a szanatórium kapuján. Szerencsétleneket igazán sajnálom. Nem tudom, mennyi fizetést kaphatnak azért, hogy még a ruszkiféle mínusz fokokban is itt ácsorognak, de azt hiszem kifele jövet kapnak tőlem egy-egy bögre forró csokit, mert szar rájuk nézni is. Még az én kezeim sem túl hálásak a hőmérsékletnek, pedig mindkettő zsebre van dugva, és Harrynek hála még kesztyű is fedi őket. De úgy látszik háklisabbak, mint a gazdájuk.

Miután kétszer majdnem sikerült eltaknyolnom a belsőkert fagyott betonján, kibontottam a sálamat, hátha a látáshiány is közrejátszik az ügyetlenkedésemben, majd apró, megfontolt léptekkel felmásztam a havas lépcsőkön a korlát segítségével, és a fotocellás ajtó előtt lerúgtam a cipőimről a potyautasként rám ragadt havat. Úgysem lett volna hosszú életük odabent.

Összetörve 3 (átírás alatt)Where stories live. Discover now